محمد محبی در هفته نخست لیگ برتر روسیه نتوانست در ترکیب تیم روستوف به میدان بیاید و دلیل این بود که کارت بازی او صادر نشده بود.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ 24 July 2023

ورزشی

به گزارش تابناک تهران، عدم حضور محمد محبی در ترکیب روستوف به همراه دیگر بازیکنان جدید این تیم خبر شوک آوری برای سرمربی این تیم بود. این بازیکنان قراردادشان از سوی فیفا ثبت نشد و مادامی که این اتفاق رخ ندهد آنها حق بازی برای تیم را نخواهند داشت.

در همین کش و قوس خبر رسید، اگر مشکل محمد محبی ادامه داشته باشد و نتواند در ترکیب تیم روسی به میدان بیاید با هماهنگی باشگاه سانتاکلارا به اردوی تیم آبی برمی‌گردد.

محبی؛ مهندس نفتی که دنباله‌روی ام‌باپه است
رتاشس آروتیونیانتس، رئیس باشگاه روستوف، پیش از شروع بازی نخست این تیم در لیگ برتر روسیه گفت: « روستوف امسال تابستان در نقل و انتقالات تلاش‌های زیادی داشت. ما در تیم اول باشگاه در پست‌هایی که نیاز به تقویت داشت بازیکنان مورد نظر را جذب کردیم و برای تقویت تیم جوانان هم اقداماتی انجام دادیم. متاسفانه امروز در بازی مقابل فاکل برخی از بازیکنان ما نمی‌توانند به میدان بروند. علت این است که فیفا مانع از ثبت قرارداد بازیکنان جدید ما شده است. باشگاه روستوف بارها سعی کرد این مشکل را حل کند. ما مبلغ قراردادها را کاملا پرداخت کردیم ولی بانک به دلایل سیاسی اجازه نقل و انتقال پول را نداد. روستوف همچنان آماده است که به تعهدات خودش عمل کند به شرط اینکه بر سر راه مانع دیگر مانع‌تراشی نکنند. می‌دانیم که در نهایت عقل سلیم حاکم خواهد شد. برای تیم در اولین بازی فصل جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.»

بازگشت محمد محبی به اردوی تیم آبی در حالی صورت خواهد گرفت که فیفا در هفته‌های پیش رو هم به باشگاه روستوف اجازه ثبت قرارداد بازیکنانش را ندهد که این کمی بعید است. به این خاطر که روستوف برای پرداخت بدهی اعلام آمادگی کرده و اعلام داشته به خاطر تحریم‌ها نتوانسته بدهی‌ها را پرداخت کند.

جالب است بدانید باشگاه روستوف برای خرید محمد محبی ۹۰۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کرده بود.

منبع/روزنامه خبر ورزشی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار