کد خبر: ۱۱۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 14 October 2015
حریم نگهدارید لطفا، حرمت بگذارید لطفا! این چه طرز برخورد است که در مجلس از طرف گروهی می بینیم؟ این چه حرف هایی است که می شنویم؟ بروید آقایان همان حرف هایی که به دکتر صالحی، این دانشمند فرهیخته و دیپلمات نجیب گفتید دوباره بخوانید.
اگر یک جو انصاف داشته باشید زبان به عذر خواهی خواهید گشود، اگر یک جو انصاف داشته باشید! جناب آقای حسینیان!
این سخن دردمندانه دکتر صالحی است که همه به صفای باطن و شرح صدر و کلام صادق او باور دارند؛  با قسم جلاله در مجلس به من می‌گویند سیمان میریزیم روی شما و دفنتان می کنیم. آیا این بیان است؟
این نحوه‌ی گفتار صحیح است؟ آیا نحوه صحبت به کسانی که قصد خدمت دارند این است ؟...بله جناب حسینیان آیا این است "طریق مومنانه"؟ این است ادبیات دینی؟ این است ادب سیاسی؟ با که دارید چنین سخن می گویید؟ معنای "قسم جلاله" را که بهتر از ما می دانید و به قاعده درس های حوزه باید یادتان مانده باشد که نمی شود با "قسم جلاله" با لفظ جلاله، "شوخی کرد" چنانکه "ابوذر ندیمی" نماینده لاهیجان به نقل از شما ماجرا را شوخی خوانده و گفته است: من با آقای حسینیان صحبت کردم و او گفت که من از روی شوخی و مزاح و مطایبه این حرف را به آقای صالحی زدم اما او این حرف را جدی گرفت.
ندیمی تاکید کرد: حسینیان دارای سلامت نفس است و کینه‌ای نیست و از این شوخی‌ها با همه نمایندگان می‌کند اما شاید صالحی به دلیل آشنا نبودن با فضای مجلس و شوخی های درون پارلمانی انتظار شنیدن چنین حرفی را نداشت...
البته گویا قسم جلاله  تکه کلام شماست چون در ما جرای سعید امامی و قتل های زنجیره ای هم از آن استفاده می کردید و یادم هست و یاد خیلی های دیگر نیز که برخی روزنامه ها به نقل از شما نوشتند" والله ما خودمان یک زمانی "قاتل" بودیم" و البته شما فرمودید که "قاضی" بودید و کلام تان هم این بوده و دیوار کوتاه خبر نگاران را خراب کردید که چنان نوشته اند. بگذریم حضرت آقای حسینیان!
سخن شما با جناب صالحی بسیار ناخوشایند و به دور از ادبیات فرهیختگی بود که البته شاید برای شما شوخی باشد اما کسی شوخی را با قسم جلاله در ویترین افکار عمومی نمی گذارد.
جناب حسینیان! اسفند در پیش است و شما و حضرات رسائی و کریمی قدوسی و کوچک زاده و دیگر هم اندیشان تان هم هستید.
نوروز خواهد آمد و خواهیم دید برف زمستان چه کسانی را با خود برده است. مردم همه چیز را رصد می‌کنند و خیلی بهتر می فهمند از آنچه سیاستمداران می پندارند. این را بدون آنکه قسم جلاله یاد کنند اسفند ماه ثابت خواهند کرد .پس منتظر بمانید!

عیادت درس آموز دکتر صالحی از حجت الاسلام  حسنیان
بعد التحریر؛ عیادت دکتر صالحی ، از جناب حسینیان در فردای یکشنبه جنجالی مجلس ،جلوه ای زیبا از سلوک یک دیپلمات و دانشمند انقلابی را نشان داد و شیرینی یک برخورد اسلامی از فرزندان انقلاب را در کام مردم نشاند و البته در خبری از قول جناب حسینیان نیز ذکر شد که گفته‌اند دور صالحی سیمان میریزیم! که به هرحال باز هم از نماینده روحانی عضو مجلسی که عصاره فضایل ملت باید باشد برازنده نیست!
امید که این سنت حسنه به اخوت بین اصحاب سیاست بینجامد تا اگر نگاه و نظر هم را قبول ندارند برای هم آرزوی مرگ نکنند و دیگری را به دفن زیر سیمان تهدید نکنند.

غلامرضا بنی اسدی - تابناک خراسان رضوی


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
شمام با قلمتون شوخي در نياريد لطفا آقاي سهل انديش
موحدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
مرگ بر ضد ولايت فقيه
مرگ بر منافق /
آقاي بني اسدي با اين شعار ها موافق هستيد ؟؟
پس فرياد بزنيد
ناشناس
|
Afghanistan
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
بلی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار