باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با انتشار سند رسمی مورد تایید فیفا درباره رضایت‌نامه پیام نیازمند، به وعده خود عمل کرد.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ 09 July 2023

سند رسمی مورد تأیید فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) درمورد مبلغ رضایت‌نامه انتقال دائمی پیام نیازمند از باشگاه پورتیموننزه توسط باشگاه فولاد مبارکه سپاهان منتشر شد.

متن پیام باشگاه سپاهان به شرح زیر است:

این باشگاه با رویکرد شفاف‌سازی و صداقت گفتار و عملکرد، تنویر افکار عمومی و بر اساس وعده گذشته خود، سند رسمی مشتمل بر رقم دقیق و قطعی رضایت‌‎نامه انتقال دائمی نیازمند را منتشر کرد.

بر اساس اسناد منتشر شده و بر خلاف شایعات، رضایت‌نامه پیام نیازمند از باشگاه پرتغالی، با مبلغی بالغ بر یک چهارم اعداد و ارقام واهی مطرح شده، صادر شده است.

با وجود درخواست یک میلیون یورویی باشگاه پورتیموننزه به منظور صدور رضایت‌نامه این بازیکن، باشگاه سپاهان ضمن تعامل با باشگاه پرتغالی، مبلغ ۲۵۰ هزار یورو در خصوص این رضایت‌نامه پرداخت کرد و این عدد با مبالغ منتشر شده برخی رسانه‌ها به میزان قابل توجهی مغایرت دارد.

با توجه به درخواست ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، پیگیری‌های هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه، توافقات انجام شده با مبادی مرتبط و همراهی سازنده شخص بازیکن، پیام نیازمند قرارداد خود را برای دو فصل با سپاهان امضا کرد.

طبق توافق نامه دو باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ایران و پورتیموننزه پرتغال در رابطه با انتقال قطعی بازیکن، پیام نیازمند به باشگاه سپاهان، مقرر گردید باشگاه سپاهان با پرداخت ۲۵۰ هزار یورو تا تاریخ ۳۱ ژوئن سال ۲۰۲۳ این انتقال را نهایی کند.

محتوای این توافقنامه به شرح زیر است:

طبق توافق نامه دو باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ایران و پورتیموننزه پرتغال در تاریخ ۳۱ می سال ۲۰۲۳ در رابطه با انتقال قطعی بازیکن، پیام نیازمند به باشگاه سپاهان، مقرر گردید باشگاه سپاهان با پرداخت ۲۵۰ هزار یورو تا تاریخ ۳۱ ژوئن سال ۲۰۲۳ این انتقال را نهایی کند.

باشگاه سپاهان در ادامه عملکرد شفاف‌ خود اعلام می‌کند، سایر مواردی که در برخی رسانه‌ها در مورد رقم قرارداد بازیکنان جذب شده مطرح شده است، خلاف واقع بوده و جنبه حاشیه‌سازی داشته است.

در پایان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام می‌دارد قراردادهای خود را صرفا در چارچوب قوانین اعلام شده از سوی مبادی مرتبط منعقد نموده و مواردی چون کمک های خارج از سقف قرارداد که برخی باشگاه ها در حال بهره‌گیری از آن هستند، در این باشگاه جایی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار