امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : جرم بودن کشف حجاب باید در قانون ما تغییر نکند و برای مبارزه به این جرائم از شیوه های خاصی استفاده کرد.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 07 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار افزود : عید غدیر خم، عید مستضعفان جهان است، روزی است که امام معصوم(ع) از طرف خداوند مسئولیت اجرای قوانین اسلام و تبیین آنها را برعهده می گیرد.

وی گفت : اگر به جایگاه غدیر توجه می شد، عاشورا اتفاق نمی افتاد و سرنوشت دنیا و به خصوص مسلمانان الان این گونه که امروز است، نبود و به گونه ای دیگر بود.

امام جمعه ایلام ادامه داد :نیاز است همانطوری که برای عزای ائمه معصوم(ع) عزاداری می کنیم و برنامه های مختلف اجرایی می شود که کار خیلی خوبی است، برای شادی ائمه اطهار(ع) نیز باید برنامه های شاد و جذاب در جامعه برگزار شود.

وی گفت : بر بانوانی که طول حکومت رضاشاه در خانه برای حجاب معتکف شدند، درود می فرستیم، این بانوان برای حفظ حجاب و عفاف خود سختی های زیادی کشیدند و سرافرازانه از عفت خود دفاع و دین خود را حفظ کردند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه کسانی که تصویب لایحه حجاب و عفاف نقش دارند، دقت کنند و حکم خداوند را در نظر بگیرند، ادامه داد : وقتی از حجم خداوند کوتاه بیاییم، ضربه سخت تری خواهیم خورد این آزمونی برای تصویب کننده ها است.

وی ادامه داد : ایران بدون پذیرش برجام و آف. ای. تی. اف توانست به  سازمان شانگهای ملحق شد، سازمان شانگهای ۹ عضو دارد و جمهوری اسلامی ایران نهمین عضو این سازمان است.

وی مطرح کرد :دبیرکل سازمان شانگهای به عضویت جمهوری اسلامی ایران افتخار می کند و عضویت ایران در سازمان شانگهای، نشان دهنده عزت و عظمت جمهوری اسلامی در شرایط تحریم است که این سازمان دست رد بر سینه آمریکایی ها زدند و آنها در این سازمان نپذیرفتند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار ادامه داد : برخی از رسانه ها در کشور در جریان اغتشاشات، روزه سکوت گرفتند و مظلوم نمایی می کردند، امروز چرا از فشاری که بر مردم ضعیف فرانسه وارد شده است، دم نمی زنند، عکس العمل آنها را بیان نمی کنند، این یک معیاری برای مردم ما است که نشریات کشور را شناخته و سمت و سوی آنها را تشخیص دهند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
مسئله حجاب با راهپیمایی و همایش و شعار حل نمیشه ،راه حل مشکل بدحجابی و بی حجابی چند تا چیز۱.گشت ارشاد باید دوباره برگرده ،حذف گشت ارشاد بزرگترین اشتباه بود ۲.جریمه سنگین مالی و محدودیت های اجتماعی و کیفری و تعزیری باید وضع بشه ۳.نهادهای فرهنگی و آموزشی باید از کودکی ،کودکان رو عاشق اسلام و صدر اسلام بار بیارن به طوری که کودکان عاشق صدر اسلام باشند وقتی عاشق صدر اسلام شدند خود به خود در اسلام حل میشن و خیلی مشکلات حل میشه.ما متاسفانه کلا بر خلاف شعارهای اسلامی که میدیم هر آنچه که مربوط به اسلام و تاریخ صدر اسلام یا سانسور میکنیم یا حذف میکنیم.خوب افراد جامعه چطوری اسلامی بشن وقتی نه صدر اسلام میفهمن نه با پیامبر و یارانش همزاد پنداری می‌کنند نه چیزی از جهادها و فتوحات و دلاوری ها و حماسه های قهرمانان مسلمان در تاریخ میدونن.خوب معلومه چنین جامعه ای هیچوقت اسلامی نمیشه چون اصلا چیزی از اسلام نمیفهمه.میشه یه جامعه متناقض و آشفته و التقاطی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار