استاندارگیلان در گفت و گو چهره به چهره با مردم روستای ملکوت املش
نماینده عالی دولت در گیلان با حضور در محلات و بخش‌های مختلف روستای ملکوت املش از آخرین وضعیت نیازهای رفاهی و کمبودهای موجود در این محل به طور میدانی آگاه شده و در همین راستا قول حل مشکلات را به مردم شهید پرور این منطقه دادند.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 25 June 2023

مردم باید شهد شیرین خدمت بی منت را بچشندمردم باید شهد شیرین خدمت بی منت را بچشند

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز( یکشنبه) در جریان سفر یک‌روزه خود به شهرستان املش در مسجد روستای ملکوت از توابع بخش رانکوه املش حضور یافته و ضمن شنیدن درد و دل و مشکلات مردم، دستوراتی را در جهت حل کمبودهای این منطقه به مدیران کل صادر کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین با حضور در محلات و بخش‌های مختلف روستای لرود املش از آخرین وضعیت نیازهای رفاهی و کمبودهای موجود در این روستا به طور میدانی آگاه شده و در همین راستا قول حل مشکلات را به مردم شهید پرور این منطقه دادند.

* مردم باید شهد شیرین خدمت بی منت را بچشند

استاندار گیلان در این بازدید و در جمع خبرنگاران با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم تمام تلاشش را برای حل مشکلات مردم به‌ویژه در روستاهای دور افتاده و محروم بکار گرفته است.

دکتر اسدالله عباسی، دولت سیزدهم را نماد خدمات‌رسانی بی وقفه و بی منت به مردم در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با عملکرد جهادی و انقلابی و همچنین حضور بی وقفه در بین جامعه سبب شوند تا مردم شهد شیرین خدمت بی منت را بچشند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به رفع محرومیت زدایی در روستاها توسط دولت سیزدهم بیان کرد: یکی‌ از تاکیدات مهم در فرمایشات مقام معظم رهبری خدمت صادقانه به مردم و همچنین توجه به توسعه روستاها است که در این خصوص دولت انقلابی و جهادی سیزدهم گام‌های خوبی برداشته شده و در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از سپاه پاسداران در حل مشکلات کشور و این استان تصریح کرد: سپاه و دولت همواره در کنار هم بوده و برای رفع محرومیت‌زدایی و حل مشکلات کشور در مناطق محروم و کم‌برخوردار از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند‌‌و این امر همیشه ادامه دار است.

گفتنی است، دکتر عباسی استاندار گیلان با همراهی سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی به منظور افتتاح پروژه آبرسانی به ارتفاعات ملکوت از توابع بخش رانکوه املش به این شهرستان سفر کردند.

همچنین بازدید از مسیر پروژه راه و آسفالت جاده روستایی زیاز، شوک و سیاخلک املش از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه نماینده عالی دولت در گیلان به بخش رانکوه از توابع شهرستان املش بوده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار