قائم مقام بیمه دانا در یاسوج خبرداد:
قائم مقام بیمه دانا از ارتقاء رضایتمندی فرهنگیان در قرارداد جدید برای خدمات درمانی مطلوب خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ 22 June 2023


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جلسه هم اندیشی قائم مقام بیمه دانا با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی، معاونان امور مجلس و بازاریابی و سنجش رضایت مندی بیمه دانا، معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان، معاونان پشتیبانی شهرستانها و مناطق،کارشناسان اداره تعاون و امور رفاهی و ذیحساب آموزش وپرورش استان و عاملین ذیحساب شهرستانها و مناطق در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: بیمه یک چتر حمایتی و پشتوانه مهمی برای حوادث احتمالی است که در این زمینه بیمه تکمیلی فرهنگیان نقش مهمی درارتقاء سلامت آنان دارد.
حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه میزان رضایتمندی از خدمات ارائه شده بیمه دانا به معلمان و فرهنگیان از سطح مطلوبی برخوردار است، بر استمرار، حفظ و ارتقاء آن تأکید و خواستار افزایش تعامل و همکاری‌های موجود برای رفع مشکلات احتمالی و ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان شد.
وی یکی از مهمترین مطالبات فرهنگیان از بیمه دانا را انجام کامل تعهدات و تقویت و تسریع در ارائه خدمات‌رسانی بیان کرد و گفت: معلمان سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند و ارائه خدمات دقیق و منظم به این قشر فرهیخته حساسیت بالایی دارد.
عزت خواه بر تلاش برای ارتقاء رضایتمندی فرهنگیان از خدمات درمانی بیمه دانا در قرارداد جدید تاکید کرد.
نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مقوله بیمه امنیت آفرین است و یکی از راهبردهای بیمه دانا باید ایجاد امنیت خاطر برای جامعه فرهنگی با پوشش گسترده بیمه ای باشد.
مهدی روشنفکر افزود: ماهیت اساسی بیمه پوششی برای آرامش خاطر و جبران خسارت هاست که قطعا ایجاد امنیت روانی و آرامش خاطر برای آینده را به دنبال خواهد داشت.
وی با قدردانی از مسئولان بیمه دانا در خصوص ارائه خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی از طرح و برنامه‌هایی که در راستای رفاه اقتصادی و آرامش روانی جامعه فرهیخته فرهنگیان ارائه شود، حمایت خواهد کرد.
روشنفکر، بالا بودن ضریب نفوذ بیمه ای در یک جامعه را از مولفه ها و شاخصهای اساسی توسعه هر کشور دانست و گفت: اصولاً بیمه های اجتماعی به منزله یک پس انداز و سرمایه گذاری قلمداد شده و تامین کننده آینده فرد و خانواده او می باشد .
قائم مقام بیمه دانا نیز در این نشست با برشمردن نقش و اهمیت آموزش وپرورش در رشد ، تعالی و پیشرفت کشور، و نقش معلمان در این زمینه گفت: معلمی شغل نیست، یک مهارت و هنر بزرگ برای تعلیم و تربیت انسان است، و ما در بیمه دانا به دلیل حساسیت‌های خاص این شغل همواره دغدغه‌هایی را مد نظر داشتیم و برای ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان عزیز از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
احمد جوادی پور، به تفاوت تعهدات خدمات بيمه درمان تكميلي فرهنگيان در قرارداد بیمه سال ۱۴۰۲نسبت به سال گذشته اشاره کرد وگفت: بدون سقف بودن کلیه خدمات و تعهدات اعم از بیمارستاني و سرپایی به استثناء خدمات دندانپزشکی و عینک) ، افزایش بیش از ۷۰ درصدی خدمات دندانپزشکی از مبلغ ۵/۳ میلیون تومان به ۶ میلیون تومان برای هر نفر، افزایش ۲۵ درصدی خدمات عینک از مبلغ ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان به ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان و بدون سقف بودن خدمات زایمان و نازایی و هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج جهت بستری، سرپایی و دارو بخشی از مفاد قرارداد جدید است.
جوادی پور ازکاهش فرانشیز هزینه‌های بیمارستانی از ۱۵ درصد به ۵ درصد خبرداد و گفت: حق بیمه همانند سال گذشته یک سوم توسط بیمه‌شده و دو سوم از منابع وزارت آموزش و پرورش پرداخت خواهد شد.
قائم مقام بیمه دانا با اشاره به اینکه درسال گذشته بیش از 27 هزار بیمه شده فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت که پیش بینی می کنیم این تعداد در سال جاری افزایش یابد خاطرنشان کرد: در سال گذشته 280 هزار فقره پرونده بیمه در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است که طبق بررسی انجام گرفته هر بیمه شده ۱۰بار به مراکز درمانی مراجعه نموده که نزدیک به نرم کشوری است.
معاون پژوهش ،برنامه ریزی ومنابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز ضمن ابراز خرسندی از سفر قائم مقام بیمه دانا به استان گزارشی از دغدغه های فرهنگیان راجع به بیمه دانا ارائه کرد.
ایمان سبحان نژاد افزود: دولت سیزدهم در تلاش است که با گسترش خدمات بیمه‌ای، فضایی امن را برای فرهنگیان که جز شریف ترین اقشار جامعه هستند، فراهم آورد.
غریبی رئیس شعبه بیمه دانا یاسوج نیز گفت: از 410 مرکز خدمات درمانی در استان بیمه دانا با 320 مرکز قرارداد منعقد کرده است که در سال جاری بقیه مراکز نیز در دستور کار قرار دارد.
در این نشست معاونین و کارشناسان پشتیبانی و تعاون و امور رفاهی 13 شهرستان و منطقه نظرات و دیده¬گاههای خویش در رابطه با مشکلات و نارسایی های بیمه دانا برای ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان را بیان کردند که قائم مقام بیمه دانا در فضایی صمیمی به سوالات و ابهامات مطرح شده پاسخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار