مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: باتوجه به نیاز تیم، خمز به دنبال جذب چندین بازیکن خارجی در پست‌های مختلف است که باشگاه در این زمینه به سرمربی تیم اختیار تام داده است.
کد خبر: ۱۱۱۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 16 June 2023

به گزارش تابناک تبریز، «هوشنگ نصیرزاده» بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، در رابطه با روند جذب بازیکنان خارجی، اظهار داشت: باتوجه به نیاز تیم، خمز به دنبال جذب چندین بازیکن خارجی در پست‌های مختلف است که باشگاه در این زمینه به سرمربی تیم اختیار تام داده تا پس از انتخاب و مذاکره اولیه با بازیکنان خارجی، اسامی آنان را برای عقد قرارداد به باشگاه معرفی کند.

*خمز با سه دستیار خارجی به ایران می‌آید

وی در خصوص تغییرات کادرفنی تراکتور در فصل آینده، بیان کرد: باتوجه به هماهنگی به عمل آمده، مربی دروازه‌بانان، آنالیزور و بدنساز تیم توسط خمز انتخاب شده‌ و قراردادشان نیز آماده است. قرارداد دستیاران خمز پس از حضور در ایران و پشت سر گذاشتن آزمایشات پزشکی ویژه مربیان، امضاء خواهد شد.

*پایان همکاری دینکا و کاسر با تراکتور

نصیرزاده در رابطه با شرایط «آلین دینکا»، خاطرنشان کرد: دینکا طی سال‌های اخیر زحمات زیادی برای دروازه‌بانان تراکتور کشیده که جا دارد از تلاش‌های او قدردانی کنم. همکاری دینکا با باشگاه به پایان رسیده و او به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم ملی به کارش ادامه خواهد داد.

وی با قدردانی از زحمات «مارکو کاسر» مربی بدنساز فصل پیش تیم، گفت: باتوجه به رایزنی‌های انجام شده، کاسر فصل آینده به یکی از تیم‌های لیگ برتری منتقل می‌شود. 

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به برنامه‌ زمان‌بندی آغاز لیگ بیست و سوم، توضیح داد: براساس اخبار واصله، لیگ برتر از ۱۲ مرداد ماه استارت می‌خورد. اعضای تیم پس از پنج روز تمرین در تبریز، به منظور برپایی اردوی آماده‌سازی پیش فصل، با پرواز اختصاصی هواپیمایی آتا راهی کمپ مدنظر در کشور ترکیه می‌شوند.

*انتخاب بهترین کمپ ترکیه برای اردوی تراکتور

وی با اشاره به بازدید نمایندگان باشگاه از کمپ‌های کشور ترکیه، بیان کرد: «محمد نصرتی» به همراه مدیر اجرایی باشگاه از ۱۱ کمپ ورزشی کشور ترکیه در شهرهای استانبول، آنکارا و ازمیت بازدید کرده و گزارش بررسی‌های خود را به باشگاه اعلام کردند و براساس نظر آقای زنوزی، قرارداد بهترین کمپ ترکیه، روز شنبه منعقد خواهد شد.

*پیگیری تکمیل استخر باشگاه تا آغاز فصل جدید

نصیرزاده با تأکید بر اینکه تراکتور بهترین امکانات سخت افزاری را در بین تیم‌های ایرانی دارد، اعلام کرد: خوشبختانه با مساعدت مالک باشگاه، تجهیزات بدنسازی و تمرینی مورد نیاز تیم از کشورهای اروپایی خریداری شده است. همچنین تکمیل پروژه استخر اختصاصی باشگاه بر اساس تصویب هیئت مدیره باشگاه با جدیت پیگیری می‌شود و امیدواریم پیش از شروع مسابقات، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تراکتور یکی از خوش حساب‌ترین تیم‌های لیگ برتر است، گفت: بدهی هنگفتی نداریم و امسال ۹۰ تا ۱۰۰ درصد قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است که از این حیث در بین باشگاه‌های لیگ برتری پیشگام هستیم. باتوجه به نظم مالی، امکانات سخت افزاری از قبیل پرواز اختصاصی، زمین‌های چمن، هتل، باشگاه بدنسازی و ...، وجود کادرفنی با دانش و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، تراکتور یکی از بهترین تیم‌ها برای بازیکنان و مربیان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :