مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از آغاز به کار نیروگاه برق ۱۱ مگاواتی شرکت نئوپان فومنات با بیش از ۵ میلیون یورو هزینه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ 14 June 2023

به گزارش تابناک گیلان ؛ آقای بهمن داراب زاده در حاشیه‌ی مراسم افتتاح این نیروگاه گفت : نیروگاه مقیاس کوچک ۱۱ و ۳۴ مگاواتی خود - تامین شرکت نئوپان فومنات با ۲ مولد برق با هدف تامین برق مصرفی مورد نیاز این شرکت و خانه‌های منطقه و کاهش خاموشی‌های برق ساکنان با ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو هزینه به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به نیاز ۱۰ مگاواتی کارخانه نئوپان فومنات به عنوان یکی از صنایع فعال گیلان ، افزود : نیروگاه شرکت نئوپان فومنات ۱۱ مگاوات برق تولید می‌کند که مازاد این انرژی قرار است به خانه‌های ساکنان منطقه منتقل شود و این موضوع در شرایط اوج مصرف بسیار اهمیت دارد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از خشک کردن مواد اولیه تولید شده در شرکت نئوپان فومنات با گرمای ۴۰۰ درجه سانتی گراد خروجی از ژنراتو‌های این نیروگاه خبر داد و گفت: به دلیل واقع شدن این نیروگاه در محل مصرف ، از اتلاف ۱۰ درصدی انرژی تولید شده در نیروگاه در مسیر انتقال به محل مصرف و صرف هزینه بالا برای نصب خطوط انتقال جلوگیری می‌شود.

آقای بهمن داراب زاده افزود: در حال حاضر ۴ نیروگاه مقیاس کوچک در بندر کاسپین منطقه آزاد، بیمارستان قائم رشت، شهرک صنعتی ماسال و شرکت نئوپان فومنات برای تولید ۸۴ و ۳۹ مگاوات انرژی برق در مدار قرار دارند.

مجتمع تولیدی صنعتی فومنات با ایجاد اشتغال برای حدود ۶۰۰ نفر ، برای مصارف داخل گیلان و دیگر استان‌های کشور نئوپان و ام دی اف تولید می‌کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار