کد خبر: ۱۱۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 13 October 2015
تابناک گیلان: شهردار لاهیجان گفت: وضعیت تحقق بودجه شهرداری‌های کشور مناسب نیست و مشارکت مردم باید این موازنه منفی را تبدیل به موازنه مثبت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، سعید آگشته پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مجموعه توریستی‌ـ تفریحی این شهر احداث چنین مجموعه‌هایی را محور توسعه گردشگری لاهیجان دانست.

وی جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را در احداث مجموعه توریستی تفریحی تاثیرگذار خواند و گفت: سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نوید بخش روزهای خوب برای شهروندان لاهیجان است.

شهردار لاهیجان با بیان اینکه ورود سرمایه‌گذاران موجب تولید ثروت و توانمندی مالی مردم می‌شود، تصریح کرد: این امر در توزیع عادلانه عدالت در بین شهروندان تاثیرگذار است.

وی وظیفه مدیریت شهری را برنامه‌ریزی کلان برای رسیدن به هدف مشخص عنوان کرد و یادآور شد: با برنامه مشخص سطح کیفی زندگی مردم باید بالا برود.

آگشته با اشاره به اینکه امروزه پول و بودجه ابزار برنامه‌ریزی و موفقیت است، خاطرنشان کرد: مدیریت نیز به تولید پول و ثروت کمک می‌کند.

وی وضعیت تحقق بودجه شهرداری‌های کشور را مناسب ندانست و یادآور شد: مشارکت مردم باید این موازنه منفی را تبدیل به موازنه مثبت کند.

شهردار لاهیجان مشارکت مردم در حوزه‌های نوسازی و عوارض مختلف باید افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: باید از حضور سرمایه‌گذاران در شهر استفاده کرد.

شهردار لاهیجان استفاده از ظرفیت‌های موجود در مدیریت شهری را مهم خواند و متذکر شد: افتتاح باغ نارنج و ایجاد فضای گردشگری جدید برای رفاه مردم شهر لاهیجان اقدام‌های شهرداری است.

وی در ادامه به وضعیت آسفالت شهر لاهیجان اشاره کرد و گفت: در مدت 9 ماه گذشته 20 هکتار آسفالت صورت گرفته که آسفالت برخی از مناطق در 50 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

آگشته با اظهار امیدواری از مشارکت مردم در بحث آسفالت خاطرنشان کرد: مدیریت شهری بدون حضور فعال مردم مدیریتی بیهوده است.

وی روکش آسفالت خیابان شهدا حد فاصل میدان برق تا میدان گیل، توسعه امتداد بلوار دیلمان، روکش آسفالت محله حاجی‌آباد و... از جمله اقدام‌های شهرداری لاهیجان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار