شهردار واجارگاه روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت:
کد خبر: ۱۱۰۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 10 June 2023

به گزارش تابناک گیلان شهردار واجارگاه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: این شهر گردشگر پذیر در مسیر رشد قرار دارد ولی در مبحث توسعه یافتگی عقب ماندگی هایی دارد که باید جبران شود.
سادات دیلمی افزود: تمام تلاش مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر واجارگاه این است که این شهر را به جایگاه واقعی خود که حق مردم منطقه است ارتقاء بخشیم و خوشبختانه اراده لازم در این زمینه وجود دارد.
وی به یکی از الزامات مهم توسعه در این شهر در شرایط کنونی اشاره و اظهار کرد: طرح جامع این شهر آماده است اما در انتظار ابلاغ آن هستیم.
شهردار واجارگاه اجرا و تحقق این طرح را به عنوان طرح های راهبردی و مهم در فرایند توسعه شهر ذکر و ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر شاهد ابلاغ آن باشیم که مطمئنا باعث رضایتمندی مردم می شود.
سادات دیلمی " در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز اعتماد خوبی میان مجموعه مدیریت شهری، شورا و مردم واجارگاه وجود دارد آن را متاثر از اعتماد مردم به خادمان خود در مدیریت شهری و شورا ذکر و تصریح کرد: این امر مسئولیت ما را در پاسخ به خواسته ها و انتظارات مردم بیشتر می کند و شهرداری و شورا از هیچ تلاشی در راستای خدمت خالصانه و بی منت به مردم فهیم و قدرشناس واجارگاه فرو گذار نخواهد کرد.
وی بیلان عملکرد بودجه را نمونه کاملی از شفاف سازی عنوان و بیان کرد: با مردم عهد و اخوت بستیم که صادقانه رفتار کنیم و در طی این مدت نیز کاملا نشان داده ایم و به آن مقید هستیم.
مدیر اجرایی شهر واجارگاه در بخش دیگری کل هزینه های عمرانی و جاری را سال گذشته در این شهر حدود 28میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: 70درصد این اعتبارات برای انجام پروژه های عمرانی هزینه شده است که در نوع خود کم سابقه است.
سادات دیلمی همچنین رویکرد شهرداری و شورا را در طی این مدت علاوه بر کارهای عمرانی حمایت از بخش فرهنگی و ورزشی دانست و اضافه کرد: در حوزه ورزشی تیم والیبال شهرداری واجارگاه در سوپر لیگ گیلان قهرمان شد و حمایت از این تیم همچنان استمرار خواهد داشت ضمن اینکه به سایر رشته های ورزشی نیز نگاه عادلانه و بالسویه داریم.
سادات دیلمی ساخت دانشکده فنی، مهندسی شرق گیلان واجارگاه را مورد تاکید و به عنوان مطالبه جدی مردم این شهر عنوان کرد.
شهردار واجارگاه همچنین معضل زباله را جدی و راه برون رفت از این وضعیت را کاهش تولید زباله و تفکیک زباله از مبدأ ذکر کرد.
وی در خاتمه سخنان خود همراهی و همگامی با مسئولان و بیان خواسته ها و مطالبات مردم به مدیران از ناحیه خبرنگاران را مهم ذکر که این امر می تواند به روند اعتماد سازی کمک شایانی نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار