مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود ۱۱۳ هزار و ۹۴۰ دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شاهد تردد بالغ بر ۲۰۹ هزار خودرو در محورهای استان هستیم
کد خبر: ۱۱۰۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰ 04 June 2023

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با تابناک، با اشاره به آغاز تدریجی موج سفرها به استان گیلان همزمان با پایان هفته و آغاز تعطیلات نیمه خرداد ماه، اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد تردد ۲۰۹ هزار و ۹۴۱ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

وی از ورود ۱۱۳ هزار و ۹۴۰ دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان طی دو روز گذشته خبر داد و بیان کرد: همچنین طی این مدت شاهد خروج ۹۳ هزار و یک دستگاه وسیله نقلیه از استان بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۱۹ درصد افزایش در ورود به استان داریم، گفت: شاهد افزایش ۱۵ درصدی در خروج از استان نیز هستیم.

نیک فهم، بیشترین ورودی به استان را از آزادراه قزوین - رشت با تردد ۵۰ هزار و ۳۰۸ دستگاه وسیله نقلیه دانست و متذکر شد: محور رامسر - چابکسر نیز با تردد ۳۷ هزار و ۱۷۸ دستگاه وسیله نقلیه دومین محور پرتردد ورودی به استان است.

وی از مسافران خواست قبل از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و خاطرنشان کرد: رانندگان برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند تا شاهد ایجاد ترافیک در محورهای ورودی و خروجی نباشیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار