رئیس سازمان انرژی اتمی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از روح‌الله حسینیان عیادت کرد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 12 October 2015
تابناک بوشهر: روح‌الله حسینیان، نماینده تهران و عضو جبهه پایداری، در مجلس شورای اسلامی روزگذشته به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان نیکان تهران بستری شده بود. حسینیان پیش از این نیز دچار عارضه قلبی شده بود.

حسینیان روز گذشته به دلیل حاشیه‌هایی که در مجلس ایجاد کرده بود سوژه بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی شده است.

به گزارش آنا، روز گذشته مجلس شورای اسلامی بررسی طرح اجرای برجام را در دستور کار داشت که در جریان تصویب کلیات این طرح، بحث‌های شدیدی در جلسه علنی مجلس صورت گرفت.

در حین برگزاری نشست علنی دیروز مجلس،‌ خبر رسید که یکی از نمایندگان مجلس، صالحی را به اعدام تهدید کرده است. پس از آن، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در تریبون علنی مجلس نسبت به برخی تهدیدها علیه خود و ظریف واکنش نشان داد.

او گفت: با قسم جلاله می‌گویند رویت سیمان می‌ریزیم و دفنت می‌کنیم.

برخی نمایندگان به رسانه‌ها اعلام کردند که نماینده تهدیدکننده صالحی، روح‌الله حسینیان بوده است.

کمال الدین پیرمؤذن نماینده اردبیل در مجلس، این خبر را به ایرنا داد.

همچنین ابوذر ندیمی، نماینده لاهیجان، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت که من با آقای حسینیان صحبت کردم و او گفت که من از روی شوخی و مزاح و مطایبه این حرف را به آقای صالحی زدم اما او این حرف را جدی گرفت.

سیدعباس عراقچی، عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، نیز با در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از وی پرسید شما را امروز در مجلس تهدید به کشتن و یا ریختن سیمان رویتان نکردند؟ گفت: فکر نمی‌کنم نماینده محترمی که چنین جمله‌ای گفتند قصد جدی داشتند البته حالت‌شان جدی بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار