برگزاری دیداردوستانه فوتبال بین تیم های پیشکسوتان شهرداری کلاچای و پیشکسوتان ملوان بندر انزلی
کد خبر: ۱۱۰۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 17 May 2023

برگزاری دیداردوستانه فوتبال بین تیم های پیشکسوتان شهرداری کلاچای و پیشکسوتان ملوان بندر انزلیبرگزاری دیداردوستانه فوتبال بین تیم های پیشکسوتان شهرداری کلاچای و پیشکسوتان ملوان بندر انزلی

به گزارش خبرگزاری تابناک در راستای گسترش روحیه مودت و دوستی و فعال نگهداشتن تیم های پیشکسوت و ارج نهادن به شان و جایگاه پیشکسوتان ورزش فوتبال عصر روز چهارشنبه یک دیدار دوستانه فوتبال بین تیم های پیشکسوتان شهرداری کلاچای و پیشکسوتان ملوان بندر انزلی در زمین باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کلاچای برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر کلاچای پیش از برگزاری این دیدار دوستانه، ملوان بندر انزلی را افتخار ایران و گیلان دانست و گفت: همه ما با تمام وجود به این تیم افتخار می کنیم.
" کامران علیپور کلایه " همچنین از تیم شهرداری کلاچای به عنوان یکی از تیم های پر افتخار استان یاد کرد که توانسته همواره پرچم ورزش کلاچای را بر افراشته نگه دارد.
وی همچنین با بیان اینکه شورای دوره ششم این افتخار را دارد از تمامی رشته های ورزشی حمایت کند تصریح کرد: رویکرد شورا همواره نگاه عادلانه و بالسویه به همه رشته های ورزشی بویژه فوتبال بوده است.
بر پایه این گزارش، این دیدار دوستانه در یک هوای مطبوع بهاری و با حضور جمع زیادی از علاقمندان به این رشته ورزشی و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کلاچای برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار