مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز تلاش و برنامه‌ریزی برای تحقق زیست عفیفانه و سلامت اخلاقی جامعه را از مهمترین اولویت‌های فرهنگی کشور دانست و گفت: باید با اهتمام فرهنگی بستر زیست عفیفانه در جامعه فراهم شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 30 April 2023

فعالیت‌های فرهنگی مهمترین راهکار تحقق سلامت اخلاقی جامعه است

به گزارش «تابناک البرز» معصومه آقایی اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی، نابودی بنیان مقدس خانواده را از طریق ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی هدف قرار داده اند و این درحالی است که تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، فعالیت گسترده فرهنگی، جهاد تبیین و ارتباط موثر با نسل جوان کشور است.
آقایی با تاکید بر اینکه باید به ارتباط دوستانه و صمیمانه با نسل جوان به پرسش‌های ذهنی آن‌ها درباره فلسفه حجاب و عفاف پاسخ داده شود، افزود: فعالیت‌های فرهنگی مهمترین راهکار تحقق سلامت اخلاقی جامعه است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با اشاره به تلاش دشمنان در جهت ایجاد جو ناامیدی و یاس در جامعه، تصریح کرد: دشمنان دست آورد‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مردم پنهان می‌کنند.
وی عنوان کرد: یکی از مواردی که دشمنان از بازگو کردن آن می‌هراسند، حضور گسترده اجتماعی، موفق و تاریخی زنان در دوران پس از انقلاب اسلامی است.
آقایی با تاکید بر حضور گسترده و موثر زنان در سال‌های پس از انقلاب اسلامی اضافه کرد: زنان ایرانی در چهل و چهار سال گذشته با حضور گسترده در اجتماع، به نحو کم نظیری در عرصه‌های مختلف، علمی، تحصیلی و... موفقیت کسب کرده‌اند و امروز در بخش‌های مختلف جامعه حضور موثر و ارزشمندی دارند.
وی با بیان اینکه عفت و حیا زینت زن ایرانی مسلمان است، ادامه داد: دشمنان قصد دارند با ترویج بی عفتی ضمن به حاشیه راندن موفقیت‌های تاریخی زنان ایرانی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، بنیان خانواده به عنوان مهمترین رکن جامعه ایرانی را لرزان سازند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با تاکید بر اینکه جامعه جز در بستر زیست عفیفانه رشد نمی‌کند، افزود: از یک سال پیش قرارگاه عفاف و حجاب در استانداری البرز تشکیل شده و در جهت تبیین و تشریح فلسفه حجاب و عفاف و توسعه فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با آن، طی چند ماه گذشته کارگروه زیست عفیفانه در استانداری البرز تشکیل شده و امروز استان البرز یکی از استان‌های پیشرو در راستای مقوله تبیین فلسفه حجاب و فعالیت‌های فرهنگی در این زمینه است.
وی همچنین به برپایی همایش‌هایی با موضوع تحکیم بنیان خانواده و عفاف و حجاب در هفت شهرستان استان البرز سخن گفت و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی جامعی که درباره عفاف و حجاب در استانداری البرز صورت گرفته است ابتدا همایش‌هایی در این راستا در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود و پس از تحلیل نتایج هر همایش، همایش جامعی در مرکز استان البرز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار