برداشت برگ سبز چای در گیلان با حضور نماینده عالی دولت در گیلان آغاز شد که پیش بینی می شود ۳۰ هزار تن برگ سبز چای در این استان تولید شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ 28 April 2023

برداشت برگ سبز چای در گیلان با حضور نماینده عالی دولت در گیلان آغاز شد که پیش بینی می شود ۳۰ هزار تن برگ سبز چای در این استان تولید شود.برداشت برگ سبز چای در گیلان با حضور نماینده عالی دولت در گیلان آغاز شد که پیش بینی می شود ۳۰ هزار تن برگ سبز چای در این استان تولید شود.

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک گیلان با ابراز خرسندی از افزایش ۵۷ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در کشور تصریح کرد: با اهتمام دولت و با پیگیری های انجام شده در سال جدید برگ سبز چای درجه یک به قیمت هر کیلو ۱۴ هزار تومان به خریداری می شود که با نسبت سال گذشته قمیت خرید تضمینی هر کیلو برگ سبز چای درجه یک ۵۲ و هر کیلو برگ سبز چای درجه دو ۶۲ درصد و میانگین ۵۷ درصد افزایش داشته که در چند سال گذشته بسیار بی سابقه بوده است.

استاندار گیلان با اشاره به پیش بینی تولید ۳۰ هزار تن برگ سبز چای در این استان بیان کرد: در سال رشد تولید تلاش داریم تا میزان چای خشک تولید شده در گیلان را از ۲۷ هزار تن سال گذشته به ۳۰ هزار تن برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار