گزارش تابناک گیلان از یک روز تلخ دیگر در مجلس نهم ؛
نمایندگانی که در وفای به عهد ولی فقیه زمان خود در حد همان روزهای اولیه تحویل سال وفادار بودند و هر چه که از فروردین 94 فاصله می گیریم تکرار فرامین رهبری که " نکند برجام باعث شکاف و دو دستگی در کشور شود " هم برای عده ای دیگر شنیدنی نیست!
کد خبر: ۱۰۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶ 12 October 2015
تابناک گیلان: صالحی در صحنه علنی مجلس گفت که توسط بر خی نمایندگان مجلس تهدید به مرگ شد.وی در نطق خود در مجلس گفت توسط یک نماینده تهدید شده است که روی او و تیم مذاکره کننده سیمان ریخته می شود و زیر سیمان در اراک دفنشان می کنند.

به گزارش تابناک گیلان،وی گفت: تا امروز سکوت کردم اما چند روز پیش آرزوی مرگ می کردم. آقایی در تلویزیون آمده می گفت، متوسط عمر ایرانیان 77 سال است و صالحی 66 سالش است و ده سال دیگر می میرد، بنایراین توافق به کدام سمت می رود. این چگونه صحبت کردن است؟ ایا جای خدا نشسته اید؟ با قسم جلاله در مجلس به من می گویند سیمان میریزیم روی شما و دفنتان می کنیم. ایا این بیان است؟ این نحوه ی گفتار است،؟ ایانحوه صحبت به کسانی که قصد خدمت دارند این است؟


ماله کشی نماینده لاهیجان بر قسم جلاله حسینیان/شوخی کرد! 


صالحی که در ادامه به دلیل هیجان زیاد کمی بد حال شد گفت: اگر اهل حق هستید گوش کنید.  حرف حق تلخ است گوش کنید.

به حرف کسی که چهل سال است در حال کار کردن مسائل علمی است گوش کنید.ولله در مسائل هسته ای با برجام متوقف نخواهد شد.

می توانیم با افتخار اعلام کنیم که به جایی رسیده ایم که دیگر این صحبت ها داغ دل کسی را تازه نمی کند و دیگر جای تعجبی نمانده که این بی اخلاقی ها و توهین ها در مجلس ایران اتفاق افتاده است!

مجلسی هایی که برای استیفای حق و حقوق ملت دور هم جمع شده اند،امروز به راحتی برای مخالفان فکری خود آرزوی مرگ می کنند و دولتی ها را تهدید به مرگ.


ماله کشی نماینده لاهیجان بر قسم جلاله حسینیان/شوخی کرد!


نمایندگانی که در وفای به عهد ولی فقیه زمان خود در حد همان روزهای اولیه تحویل سال وفادار بودند و هر چه که از فروردین 94 فاصله می گیریم تکرار فرامین رهبری که " نکند برجام باعث شکاف و دو دستگی در کشور شود " هم برای عده ای دیگر شنیدنی نیست!

معنی دیگر هم دلی و هم زبانی هم عده ای با آرزوی مرگ یکی از خدمتگذاران نظام و تهدید به مرگ وی به خوبی نشان دادند؛ آن ها نشان دادند که اطاعت از ولی فقیه تا کجا معنا دارد!

در خصوص آنچه در یک، یک شنبه تلخ دیگر در مجلس نهم رخ داد،ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل اظهار کرد:

حسینیان با صالحی شوخی کرد!

نماینده لاهیجان گفت: من با آقای حسینیان صحبت کردم و او گفت که من از روی شوخی و مزاح و مطایبه این حرف را به آقای صالحی زدم اما او این حرف را جدی گرفت.

به گزارش تابناک گیلان، نماینده لاهیجان گفت: من با آقای حسینیان صحبت کردم و او گفت که من از روی شوخی و مزاح و مطایبه این حرف را به آقای صالحی زدم اما او این حرف را جدی گرفت!

ندیمی تاکید کرد: حسینیان دارای سلامت نفس است و کینه ای نیست و از این شوخی ها با همه نمایندگان می کند اما شاید صالحی به دلیل آشنا نبودن با فضای مجلس و شوخی های درون پارلمانی انتظار شنیدن چنین حرفی را نداشت.

اين درحالي است که رئیس سازمان انرژی اتمی در صحن علنی مجلس گفت: آقایی مرا تهدید کرده و گفته که تو را در قلب اراک دفن کرده و رویت سیمان می ریزیم!

بعد از جلسه کمال الدين پيرموذن در تشریح حاشیه جلسه علنی امروز در هنگام صحبت‌های علی اکبر صالحی گفت: روح الله حسینیان، آقای صالحی را تهدید کرد که اگر برجام به فرجام برسد،‌ سیمان رویش می‌ریزیم و او را می‌کشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار