فرماندار رضوانشهر: در راستای خدمت رسانی به مردم با همه توان در میدان هستیم
کد خبر: ۱۰۹۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 09 April 2023

فرماندار رضوانشهر:  در راستای خدمت رسانی به مردم با همه توان در میدان هستیمفرماندار رضوانشهر:  در راستای خدمت رسانی به مردم با همه توان در میدان هستیم

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه در دولت مردمی ، مدیران باید تلاش کنند تا اثرات خوبی برای مردم شهرستان داشته باشیم، گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم با همه توان در میدان هستیم.

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان از رضوانشهر، امروز(یکشنبه) نوزدهم فروردین مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه اجرای ماه 4 قانون ساماندهی این شهرستان با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر برخورداری مردم و روستائیان از از خدمات دولت گفت: در راستای تحقق رسالت محوله از سوی دولت مردمی در حوزه خدمتگزاری، مدیران شهرستانی با حضور میدانی و جهادی خود در روستاها ملزم به پیگیری و رفع مشکلات مردمی و اجرای کامل آن می باشد تا بتوانند اثرات خوبی برای مردم در حوزه های مختلف داشته باشند.

وی اشاره به تعیین تکلیف اراضی منابع ملی در روستاها گفت: از مهمترین مشکلات موجود روستائیان که سال های متمادی با آن مواجه بودند، اجرای ماده 4قانون ساماندهی و حمایت از تولید عرضه مسکن بود که بنا به دستور دولت سیزدهم مبنی بر خدمت به روستائیان این مهم در شهرستان در حال انجام می باشد، که امروز شاهد تعیین و تکلیف 3 روستا شامل روستاهای پونل، بیجارکن و شیخ محله هستیم.

سید نادر صفوی میرمحله با قدردانی از تلاش های بخشداران، ادارات مرتبط از جمله منابع طبیعی و بنیاد مسکن و ثبت اسناد و دهیاران در خصوص اجرای ماده 4 در شهرستان، اضافه کرد: در حوزه بخش مرکزی رضوانشهر با این 3 روستا تعداد روستاهای تعیین و تکلیف شده به 5 روستا افزایش پیدا کرد که طی فرآیندی از طریق بنیاد مسکن در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. و همچنین 10 روستا در بخش مرکزی نیز در حال انجام می باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار