فرماندار رضوانشهر:
فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه در دولت مردمی ، مدیران باید تلاش کنند تا اثرات خوبی برای مردم شهرستان داشته باشیم، گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم با همه توان در میدان هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 09 April 2023

در راستای خدمت رسانی به مردم با همه توان در میدان هستیمدر راستای خدمت رسانی به مردم با همه توان در میدان هستیم

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان از رضوانشهر، امروز(یکشنبه) نوزدهم فروردین مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه اجرای ماه 4 قانون ساماندهی این شهرستان با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر برخورداری مردم و روستائیان از از خدمات دولت گفت: در راستای تحقق رسالت محوله از سوی دولت مردمی در حوزه خدمتگزاری، مدیران شهرستانی با حضور میدانی و جهادی خود در روستاها ملزم به پیگیری و رفع مشکلات مردمی و اجرای کامل آن می باشد تا بتوانند اثرات خوبی برای مردم در حوزه های مختلف داشته باشند.

وی اشاره به تعیین تکلیف اراضی منابع ملی در روستاها گفت: از مهمترین مشکلات موجود روستائیان که سال های متمادی با آن مواجه بودند، اجرای ماده 4قانون ساماندهی و حمایت از تولید عرضه مسکن بود که بنا به دستور دولت سیزدهم مبنی بر خدمت به روستائیان این مهم در شهرستان در حال انجام می باشد، که امروز شاهد تعیین و تکلیف 3 روستا شامل روستاهای پونل، بیجارکن و شیخ محله هستیم.

سید نادر صفوی میرمحله با قدردانی از تلاش های بخشداران، ادارات مرتبط از جمله منابع طبیعی و بنیاد مسکن و ثبت اسناد و دهیاران در خصوص اجرای ماده 4 در شهرستان، اضافه کرد: در حوزه بخش مرکزی رضوانشهر با این 3 روستا تعداد روستاهای تعیین و تکلیف شده به 5 روستا افزایش پیدا کرد که طی فرآیندی از طریق بنیاد مسکن در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. و همچنین 10 روستا در بخش مرکزی نیز در حال انجام می باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار