مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از بهره‌برداری از مدرسه ۹ کلاسه شهدای شمخانی در کوی گلدشت اهواز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ 23 February 2023

محمد سعیدی‌پور در مراسم افتتاح مدرسه ۹ کلاسه شهدای شمخانی که امروز (۴ اسفندماه) در اهواز برگزار شد، با تشکر از کمک خیران در ساخت و تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی و با تبریک ایام شعبانیه، اظهار کرد: مدرسه ۹ کلاسه شمخانی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسیده است. موسسه شمخانی یکی از موسسات خیریه است که در ساخت مدرسه در استان خوزستان اقدامات مؤثری داشته است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: خوزستان در بهمن‌ماه امسال رکورددار ساخت مدرسه در کشور بوده و ۳۱۰ کلاس درس در قالب ۷۵ مدرسه را افتتاح کرده است.

سعیدی‌پور یادآور شد: به واسطه کمک خیران در اسفندماه ۶۰ کلاس درس آماده افتتاح است و تا مهرماه سال آینده نیز ۵۰۰ کلاس درس افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به طرح مولدسازی املاک آموزش و پرورش افزود: فروش املاک مازاد به معنای فروش مدارس نیست بلکه املاک بدون استفاده فروخته می‌شوند تا برای تکمیل پروژه‌های مهم مدرسه‌سازی استفاده شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان عنوان کرد: در فروش املاک هیچ مدرسه خیری و وقفی فروش نمی‌رود و تنها املاک بدون استفاده فروخته می‌شود و پول فروش به خزانه استان بر می‌گردد و با این اقدام، هیچ مدرسه نیمه تمامی نخواهیم داشت.

سعیدی‌پور گفت: خیران در کنار دولت حضور دارند و ۸۵ درصد ساخت مدرسه در استان خوزستان با مشارکت خیران انجام ‌می‌شود. مدرسه‌سازی نیز همچنان ادامه دارد و یک هزار و ۸۰۰ کلاس درس در استان در دست ساخت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار