با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز پل روگذر کمربندی کلاچای افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱ 14 February 2023

با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز پل روگذر کمربندی کلاچای افتتاح و به بهره برداری رسید.با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز پل روگذر کمربندی کلاچای افتتاح و به بهره برداری رسید.با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز پل روگذر کمربندی کلاچای افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگاران تابناک گیلان ؛ استاندار در حاشیه بهره برداری از این پل در گفتگو با تابناک گیلان با بیان اینکه طرح‌های نیمه تمام متعددی در استان وجود دارد، گفت: این طرح‌های نیمه تمام مانند پل روگذر کلاچای، پل میدان گیل لاهیجان و کیازنیک املش از دولت‌های گذشته به یادگار مانده که همه آن‌ها به زودی به بهره برداری می‌رسند.

دکتر اسدالله عباسی با اشاره اینکه تصفیه خانه طول لات و آبرسانی منطقه هم در دستور کار قرار گرفته، افزود: این طرح‌ها که در حال تکمیل است، در سفر رئیس جمهور به استان به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به کار جهادی و شبانه روزی برای توسعه استان، افزود: تلاش بر این است تا کار‌های عقب مانده جبران شود و همه مدیران پای کار هستند، زیرا تصمیم دولت این است که با تمام توان، سرعت بالا و کاهش هزینه‌ها طرح‌های نیمه تمام به پایان برسد.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به آغاز ساخت پل روگذر کمربندی کلاچای با عرشه‌ای به طول ۴۳۱ متر از سال ۹۲، گفت: هر سال مبلغی به صورت قطره چکانی برای تکمیل این پل اختصاص می‌یافت، اما در یکسال گذشته حدود ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص یافت و این پل در مجموع با ۶۲ میلیارد تومان هزینه، به بهره برداری رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار