کد خبر: ۱۰۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 10 October 2015
رشت - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان گیلان گفت : با جدیت پیگیر مسایل و رفع مشکلات واگذاری تیم داماش گیلان هستیم .

قربانعلی الماس خاله روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از ابراز تمایل اعضای شورای رشت برای در اختیار گرفتن امتیاز تیم داماش گیلان ، اقدامات کار را فراهم کرده ایم و نامه ای از طرف شورا و شهرداری رشت مبنی بر تعیین قیمت و شرایط واگذاری داماش را به هیات فوتبال داده اند ، ما نیز جواب نامه را روز چهارشنبه هفته گذشته ارسال کردیم .

وی اظهار کرد : متاسفانه در روزهای اخیر افرادی در تلاشند تا میان هواداران این تیم تفرقه ایجاد کنند و به همین دلیل شایعاتی را در مورد کم کاری هیات فوتبال در پاسخ نامه شورا و شهرداری رشت اعلام می کنند و می خواهند اشتباهات و کم کاری های گروه های دیگر را گردن زحمت کشان ورزش و فوتبال استان گیلان بیندازند .

وی ادامه داد: هیات فوتبال استان گیلان در کنار مدیرکل ورزش و جوانان استان ، از ابتدا تا به حال در حال مذاکره با مسئولین شهری و استانی و نمایندگان و صنعتکاران استان بوده تا مشکلات داماش را با واگذاری قطعی به گروه توانمندی مرتفع سازد و در این راه ، جلسات بسیاری برگزار کرده و آمادگی کامل دارد تا تیم داماش را واگذار نماید .

رییس هیات فوتبال گیلان بیان کرد : شورای شهر و شهرداری رشت به عنوان مهمترین و جدی ترین گزینه از ابتدا مورد توجه بوده است و اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال بارها جلساتی با این اعضاء برگزار کرده تا درخواست به حق هواداران را مطالبه کنند .
الماس خاله اضافه کرد : خوشبختانه اعضای شورا و شهردار رشت هم در این مسیر همراهی خوبی داشته اند و در حال حاضر باید موضوع درون سیستم شهرداری و شورا مراحل قانونی خود را طی نماید ، حال در این بین پخش خبرهایی خلاف واقع با این مضمون که هیات فوتبال و اداره کل ورزش جوانان اتلاف وقت می کند و پاسخ شهردار را نداده اند، هیچ کمکی به روند مثبت پیش رو نخواهد کرد در حالی که این نامه روز چهارشنبه هفته گذشته پاسخ داده شده است .
وی خاطرنشان کرد : هیات فوتبال گیلان در کنار اداره کل ورزش و جوانان این استان با تمام انرژی پیگیر رفع مشکلات خواهد بود تا تیم داماش به شورای شهر و شهرداری واگذار شود و اگر هم عدم تمایلی در طرف مقابل دیده شود ، به شکل شفاف آن را با هواداران در میان خواهد گذاشت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار