افتتاح ۴ طرح عمرانی در رشت با حضور استاندار
کد خبر: ۱۰۹۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ 01 February 2023

افتتاح ۴ طرح عمرانی در رشت با حضور استاندارافتتاح ۴ طرح عمرانی در رشت با حضور استاندار

در نخستین روز از دهه‌ی مبارک فجر، ۲ طرح برق رسانی و ۲ مدرسه‌ی نوساز با حضور استاندار در رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان، پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت میدان جانبازان رشت که در یک بازه‌ی زمانی دو ماهه به اتمام رسیده، نخستین طرحی بود که امروز با حضور نماینده ی، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه‌ی رشت و استاندار به بهره برداری رسید.
همزمان با افتتاح این پست، طرح خط کابلی پست سلیمانداراب رشت نیز در مدار قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ایی گیلان در مراسم افتتاح این دو طرح گفت: برای احداث پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت جانبازان و خط کابلی پست سلیمانداراب رشت در مجموع ۵۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
بهمن داراب زاده همچنین از افتتاح پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت بخش ضیابر در دهه‌ی فجر امسال خبر داد و با بیان اینکه اجرای این طرح نیزدر یک بازه‌ی زمانی ۷۰ روزه عملی شده، گفت: از این پس فشار شبکه‌ی خطوط انتقال در منطقه‌ی غرب گیلان تقویت و پایدار می‌شود.
به گزارش خبرنگار تابناک گیلان استاندار پس از افتتاح این دو طرح، دو مدرسه را نیز در مرکز شهر رشت افتتاح کرد. مدرسه‌ی ۱۴ کلاسه‌ی عطاآفرین واقع در جنب پارک کسمایی و مدرسه‌ی ۱۲ کلاسه‌ی مهد دانش در حوالی بازارچه‌ی امام رضای رشت دو مدرسه ایی بود که در نخستین روز از دهه‌ی مبارک فجر به بهره برداری رسید.
برای احداث این دو مدرسه که با همت و حمایت مجمع خیران مدرسه ساز و اعتبارات دولتی ساخته شده، در مجموع ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
علی دقیق، مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس گیلان در این مراسم از افتتاح ۲۰ مرکز آموزشی نوساز استان در دهه‌ی فجر امسال خبر داد و افزود: بیش از نیمی از این مدارس با همت خیران مدرسه ساز احداث شده است.
یعقوبی مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: ۱۳ مدرسه ایی که امسال به همت خیران مدرسه ساز گیلان ساخته شده در دهه‌ی فجر امسال به بهره برداری می‌رسد و مدرسه‌ی عطا آفرین یکی از همین نمونه هاست که با همت خانم پتکی با حدود ۱۲ میلیارد تومان هزینه، به نتیجه رسیده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار