فرماندار رضوانشهر: در دهه فجر امسال 41 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 780 میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ 29 January 2023

فرماندار رضوانشهر: در دهه فجر امسال 41 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 780 میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.فرماندار رضوانشهر: در دهه فجر امسال 41 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 780 میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار رضوانشهر در دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: در دهه فجر امسال 41 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 780 میلیارد ریال با اشتغالزایی 343 نفر به صورت مستقیم مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش حبرنگار تابناک گیلان ، امروز یکشنبه نهم بهمن مهندس سید نادر صفوی میر محله در دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی این شهرستان در ابتدای جلسه با بیان اینکه اهانت و هتک حرمت به آیات نورانی قرآن کریم حاصل ترس استکبار از گسترش تفکر ناب اسلامی است؛ ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع، گفت: با حفظ وحدت و یکپارچگی با تمام توان و با پیروی از مقام عظمای ولایت در مقابل توطئه های نظام استکبار ایستاده و عزت و اقتدار اسلام عزیز را حفظ خواهیم کرد.

وی با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن دهه مبارک فجر ( چهل و چهارمین سالگرد پیرورزی شکوهمند انقلاب اسلامی) بیان داشت: شعار محوری دهه فجر ؛ (ایران استوار، 44 سال افتخار) است، که امسال با توجه به مصادف بودن ایام دهه فجر با سالروز ولادت امام علی(ع) باید جشن‌های انقلاب را مفصل‌تر از سنوات گذشته برگزار کنیم، لذا همه باید در ایام الله دهه فجر اهتمام ویژه در اجرای برنامه ها داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: باید مردمی سازی را در اولویت برنامه‌های دهه مبارک فجر قرار دهیم، چون انقلاب اسلامی، انقلاب مردم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای معرفی خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: در بمباران تبلیغاتی و تحرکاتی که دشمن انجام می دهد، می‌خواهد افتخارات و موفقیت های بدست آمده و نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد، باید اقدامات و اصل زحمات صورت گرفته به مردم معرفی شود.

صفوی افزود: ما باید به دنبال خدمت به عموم مردم باشیم، چرا که باعث رضایت آنها می شود و این رضایتمندی نقشه ها و برنامه های دشمنان را بی اثر می کند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گفت: مبنا قرار دادن کلید واژه "ایران قوی" که دولت سیزدهم برآن اصرار دارد، در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر مهم است، همانطوری که مقام معظم رهبری در جریان فتنه و ماجراهای اخیر کشور توجه به مقوله "ایران قوی" را به عنوان یک راهبرد برای مقابله با توطئه‌های دشمنان مورد تاکید قرار دادند، لذا باید کلیدواژه‌ ایران قوی را مدنظر داشته باشیم، لذا همه باید در برنامه های دهه فجر این ایران قوی بودن را با تکیه بر جهاد تبیین برای مردم و بویژه جوانان القاء کنند.

فرماندار رضوانشهر در ادامه با اشاره به پروژه های قابل افتتاح شهرستان در ایام الله دهه فجر گفت: در دهه فجر امسال 41 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 780 میلیارد ریال با اشتغالزایی 343 نفر به صورت مستقیم مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت، که حاصل تلاش کارگزاران دولت مردمی در این شهرستان می باشد.

صفوی اضافه کرد: این پروژه ها شامل 222 طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر بیش از 210 میلیارد ریال، در حوزه های آموزشی 3 مدرسه با زیربنای 482 متر مربع با اعتباری بالغ بر بیش از 76 میلیارد ریال، بهداشت و درمان بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت دهستان خوشابر و 2 خانه بهداشت روستایی با اعتباری بالغ بر حدود 40 میلیارد ریال، اصلاح و توسعه شبکه برق بیش از 100میلیارد ریال، 23 واحد مسکن محرومین، عمران شهری، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آبرسانی، فناوری و ارتباطات، آسفالت راه روستایی و معابر روستا، در حوزه کشاورزی، جدول گذاری و رفوژ میانی روستایی و بهره برداری از زمین ورزشی می باشند.

وی به جشن ها و برنامه های فرهنگی در یوم الله دهه فجر نیز اشاره نمود و افزود: در دهه فجر امسال علاوه بر پروژه های عمرانی، بیش از 220 برنامه فرهنگی و هنری و اجتماعی از جمله غبارروبی گلباران مزار شهدا، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده معظم شهدا، رژه موتوری و سوارکاران، جشن انقلاب، مسابقات مختلف ورزشی، جشنواره ها و ... از سوی کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار خواهد شد.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد فومنی امام جمعه شهرستان رضوانشهر در این جلسه با گرامیذداشت یوم الله دهه مبارک فجر با اشاره به افتخارات انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف ، گفت: ان شاء ا... با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بتوانیم عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار