دعوت شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای از برنامه اجتماعی ایلیجار در کلاچای
کد خبر: ۱۰۸۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵ 27 January 2023

دعوت شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای از برنامه اجتماعی ایلیجار در کلاچایدعوت شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای از برنامه اجتماعی ایلیجار در کلاچای

شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای در راستای معرفی و شناساندن هر چه بهتر بازار هفتگی (پنجشنبه بازار) به استان و کشور پنج شنبه گذشته میزبان برنامه تلویزیونی #ایلیجار پخش سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز گیلان بود که با استقبال خوب و گسترده مردم همراه بود.

شهردار کلاچای در مصاحبه با خبرنگار تابناک گیلان و در پاسخ به این سوال که شهرداری و شورا چه اقداماتی در راستای ساماندهی بازار هفتگی به عمل آورده در پاسخ گفت:
خوشبختانه در گام نخست به منظور بهبود و ساماندهی بازار هفتگی با بهره گیری از همه توان و ظرفیت تلاش کردیم چند اقدام مهم و اساسی برای رفاه حال مردم و بازاریان انجام دهیم.

مهدی رشاد از جمله اقدامات مهم را احداث پارکینگ در محوطه بازار هفتگی به منظور تسهیل در امر آمد و شد شهروندان، استقرار نیروی پلیس و شهرداری در محل، سامان بخشی سرویس بهداشتی و نیز سیستم روشنایی در محل بازار هفتگی اعلام کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این مصاحبه بازار هفتگی (پنجشنبه بازار) کلاچای را یکی از منحصر به فرد ترین بازارها در سطح استان ذکر که از اطراف و اکناف استان در روزهای پنجشنبه کالاها و اجناس خود را به این بازار می آوردند و این موید آن است که شهرداری و شورا برای رفاه حال بازاریان قدم های خوبی برداشته است.
کامران علیپور کلایه تنوع و تکثر محصولات را در بازار پنجشنبه کلاچای بی نظیر عنوان که توانسته مردم را به بازار کشانده و مایحتاج هفتگی خود را تامین کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار