کد خبر: ۱۰۸۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ 11 January 2023

جلسه توجیهی و آموزشی دهیاران بخش مرکزی و پره سر شهرستان برگزار شدجلسه توجیهی و آموزشی دهیاران بخش مرکزی و پره سر شهرستان برگزار شدجلسه توجیهی و آموزشی دهیاران بخش مرکزی و پره سر شهرستان برگزار شدجلسه توجیهی و آموزشی دهیاران بخش مرکزی و پره سر شهرستان برگزار شد

به گزارش تابناک گیلان ، جلسه توجیهی و آموزشی دهیاران بخش مرکزی و پره سر با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، مهندس پیرعلائی مدیرکل دفتر وامور روستایی و شوراهای استانداری گیلان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی در محل سالن اجتماعات فرمانداری رضوانشهر برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این نشست با قدردانی از زحمات دهیاران که به عنوان مدیر روستا پیگیرمشکلات روستایی و خدمات رسانی به مردم هستند، تقدیر و تشکر کرد، و افزود: دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستاها باید در راستای رفع مشکلات مردم در روستاها با رعایت سلسله مراتب اداری، هم افزایی خوبی با مسئولین ادارات شهرستان داشته باشند.

وی با تاکید بر خدمات ویژه دولت مردمی در روستاها گفت: دهیاران ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف و استعدادها و ظرفیت های اشتغالزایی در روستاها به منظور اشتغال پایدار جوانان منطقه تلاش کنند.

صفوی با اشاره به اجرای برنامه های ملی و مذهبی و فرهنگی در شهرستان خواستار مشارکت و حضور حداکثری دهیاران و شوراهای اسلامی در برنامه های شهرستانی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار