کد خبر: ۱۰۸۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲ 08 January 2023

سرهنگ قیصری «رئیس پلیس آگاهی مازندران»:

در پی دریافت دستور قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساری مبنی بر وقوع دو فقره مفقودی اشخاص به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کاشناسان این پلیس قرار گرفت.
 با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و انجام تحقیقات از فرزندان یکی از مفقودان، مشخص شد، پدرش در روز ۲۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ با خودرو سمند دوستش برای تفریح به یکی از مناطق جنگلی واقع در یکی از روستا‌های حومه شهرستان ساری رفته و تاکنون مراجعت نکرده است.
کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با همکاری ماموران کلانتری شهرستان ساری خودروی سمند مفقودی را حوالی یکی از شهرک‌های مسکونی این شهر بلاصاحب کشف کردند.
اقدامات ویژه اطلاعاتی و پلیسی موجب شناسایی و دستگیری یک متهم در این پرونده شد و متهم در تحقیقات اولیه پلیس منکر هرگونه عمل مجرمانه شد، اما در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و از جنایتی هولناک در این پرونده پرده برداشت.
متهم در اظهارات خود به قتل عمدی دو دوستش به انگیزه مالی اقرار و اعلام کرد، پس از قتل با چاقو، اجساد مقتولان را در محل وقوع جنایت دفن کرده است.
با اعتراف قاتل، اجساد مقتولان کشف و برای تحقیقات بیشتر از چگونگی وقوع قتل به پزشکی قانونی تحویل شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار