کد خبر: ۱۰۸۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷ 02 January 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز
در حوالی نیمه شب دی ماه بود و ماه به نیمه خود نزدیک می شد ما در آرامش در خانه و کاشانه خود خواب بودیم، بعضی ها سرکار بعضی از دانش آموزان در فکر امتحانات و مدرسه بودند.

اما وضعیت ار آن سوی مرزهای ایران اسلامی آرام نبود و زندگی معمولی در جریان نبود، نیروهایی برای فاعل از آب و خاک و ناموس جان برکف در میدان بودند.
سیزدهم آبان ۹۸ به صورت معمولی سپری نشد و از دقایق آغاز صبح خبری مخابره شد که قلب یک ایران را متلاطم کرد، کاش دروغ باشد، ان شاءالله تکذیب شود. نه به امید خدا چیزی نیست. اما خبر صحت داشت.

سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در حمله تروریستی در عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد. سردار دلها، مرد وستداشتنی مقا‌مت، دلیر بی باک، مرد میدان در دل میدان به آسمان پرواز کرد و به خیل یاران شهیدش پیوست.

یک ایران عزا دار شد و یک ملت داغدار از داست دادن مردی جان فدا، شد. سردار حاج قاسم سلیمانی در پشت میز و عنوان و سمت دیده نشد و درست وسط میدان بود میدان آب گرفتگی خوزستان، سوریه، عراق و دفاع از حرم اهل بیت، مقابله با داعش در جبهه‌های مختلف بود.

آمریکای جنایت کرد در خیال باطل خود با شهادت سردار سلیمانی ملت ایران از پای می نشیند و راه را گم می کند اما ما ملت امام حسینم ما از جنس قاسم و در میدان هستیم.

پیکر پاک سردار سلیمانی برای تشییع از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد خاک ایران اسلامی شد و مردم دیار مقاومت در رستاخیزی عظیم خود را به شهر اهواز رساندند و سردار شان را تا آسمان بدرقه کردند‌.

شهادت سردار سلیمانی ملت ایران را بیدارتر و هوشیار تر کرد. روح بلند و ملکوت مرد مجاهد و خستگی ناپذیر سردار عزیز ایران در قرین رحمت الهی باد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار