کد خبر: ۱۰۸۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ 16 December 2022

بررسی مشکلات تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجانبررسی مشکلات تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجانبررسی مشکلات تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجانبررسی مشکلات تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجانبررسی مشکلات تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجانبررسی مشکلات تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجانبررسی مشکلات تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان

 

استاندار گیلان: تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان باید تا پایان امسال تکمیل شود.

 به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان ؛ استاندار در ابتدای سفر به لاهیجان در نشستی با حضور پیمانکار طرح و مسئولان راه و شهرسازی گیلان موانع ادامه روند تکمیل تقاطع غیرهمسطح گیلان لاهیجان را بررسی کرد.

دکتر اسداله عباسی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان، گفت: توقیف روند تکمیل این پروژه هیچ توجیهی ندارد و این طرح با توجه به جاذبه‌های گردشگری منطقه از اهمیت اجرایی بالایی برخوردار است و باید تا پایان امسال تکمیل شود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید روند اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره که اتمام آن‌ها خواسته به حق مردم است را با مدیریت جهادی تسریع کرده و به پایان برسانند.

 

 استاندار گیلان به مدیر کل راه و شهرسازی گیلان دستور داد تا در نشستی تخصصی با پیمانکار این طرح برای موانع تکمیل این طرح اقدام کند.

دکتر اسداله عباسی در ادامه سفر خود به لاهیجان در نماز جمعه این شهرستان شرکت و با نمازگزاران بصورت چهره به چهره دیدار و دستور رسیدگی به مشکلات آن‌ها را صادر کرد.

وی در ادامه در دیدار با امام جمعه لاهیجان ، اجرای عدالت اجتماعی در همه بخش‌ها و نبود استثنا بین مردم را معیار و سرلوحه کار مدیران دولت سیزدهم عنوان و تاکید کرد: اگر مدیری بر اساس برنامه‌های راهبردی دولت در خدمت به مردم کوتاهی و قانون شکنی کند، بدون اغماق برکنار می‌شود.

استاندار گیلان به موثر بودن تریبون‌های نمازجمعه و اثرگذاری بیانات ائمه جمعه اشاره کرد و خواستار استمرار امیدآفرینی در جامعه  شد.

امام جمعه لاهیجان هم در این دیدار با قدردانی از خدمات دولت در گیلان خواستار اختصاص زمینی مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و احداث مصلی در این شهرستان شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد سلیمانی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی که مهم‌ترین مطالبه مردم است باید در اولویت مسئولان قرار گیرد افزود: تسهیل امور اشتغال و اقتصاد در کشور سبب حل مشکلات معیشتی می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار