پیام مشترک امام جمعه و فرماندار رضوانشهر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار
کد خبر: ۱۰۸۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 01 December 2022

 

امام جمعه و فرماندار رضوانشهر در پیامی مشترک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به جامعه پرتلاش پرستاری بویژه پرستاران فداکار و زحمتکش شهرستان تبریک گفتند.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حرفه مقدس و ارزشمند پرستاری، ترکیبی از دانش، معرفت، تجربه و مهارت ، رحمت، عطوفت، مهربانی ،مراقبت و از خود گذشتگی است.

 

پرستار، خوش نام ترین همدم و همراه سخت ترین روزهای زندگی انسان هایی است که به دستان خدایی و شفابخش آنان چشم دوخته اند . بدون شک تسکین آلام بیماران و آرامش خاطر وابستگان بیمار جز با همراهی  دستان نوازشگر و  قلب های مهربان  پرستارانی دلسوز و سرشار از  دانش، تجربه حاصل نخواهد شد که  سخاوتمندانه ارزانی بیمارانیست که لحظه لحظه زندگیشان را مدیون آنان می دانند .که خداوند مهربان در قرآن کریم برای نجات هر بیمار برایشان اجری برابر با نجات جان همه انسانها مقرر فرموده است.

سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س)،  که اسوه صبر، بردباری و شهامت در برابر مصائب؛ الگویی راستین و الهام بخش برای جامعه تلاشگر و زحتمکش پرستاران است و جامعه پرستاری به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان با تاسی از آن بانوی بی بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش می گذارد  ، به شایستگی روز پرستار نامیده شده است .

اینجانبان وظیفه خود می دانیم  ضمن تبریک خجسته سالروز ولادت بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار؛ از همه دست‌اندرکاران نظام سلامت به ویژه  پرستاران  که در این روزهای سخت و ناملایم با مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی و باتحمل سختی‌ها و دوری از خانواده به هم‌وطنان خود، خدمت‌رسانی می‌کنند،  سپاسگزاری نموده و یاد و نام همه شهیدان  مدافع سلامت به ویژه شهید بزرگوار ( دکتر سید سعید ممدوح » را که در این راه جهادگرانه جان خود را در راه سلامت همشهریان خود فدا نمود، گرامی داشته و علو درجات را برای ایشان آرزو  نمائیم.

امیدورایم، خادمان صبور سلامت در سایه لطف و عنایات حضرت حق و توجهات حضرت ولی عصر (عج)  با سلامتی و تندرستی در انجام رسالت بزرگ خویش موفق باشند و چون همیشه خشنود به رضایت خداوند متعال و مشعوف به لبخند و سپاس بیماران و خانواده های آنان باشند.

 

محمد مهدی نژاد فومنی

امام جمعه شهرستان رضوانشهر

 

سید نادر صفوی میرمحله

فرماندار شهرستان رضوانشهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار