بازدید فرماندار رضوانشهر از پروژه خدمات درمانی
کد خبر: ۱۰۷۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ 24 November 2022

بازدید فرماندار رضوانشهر از پروژه خدمات درمانیبازدید فرماندار رضوانشهر از پروژه خدمات درمانیبازدید فرماندار رضوانشهر از پروژه خدمات درمانیبازدید فرماندار رضوانشهر از پروژه خدمات درمانی

 

فرماندار رضوانشهر از پروژه مرکز خدمات جامع سلامت دهستان خوشابر بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این طرح خدماتی درمانی قرار گرفت.

 

بگزارش خبرگزاری تابناک از رضوانشهر امروز پنجشنبه سوم آذر مهندس سید نادر صفوی میرمحله به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ضمن بازدید از پروژه مرکز خدمات جامع سلامت خوشابر در جریان پیشرفت فیزیکی این طرح قرار گفت و بر تسریع در کار تاکید کرد.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این بازدید با اشاره به سیاسیت های دولت در بحث محرومیت زدایی گفت: این پروژه خدماتی درمانی جزء پروژه های محرومیت زدایی شهرستان می باشد که در زمینی به مساحت حدود ۶۰۰ متر مربع با زیر بنای حدود ۴۰۰ متر مربع در دوطبقه در حال احداث می باشد.

صفوی گفت: این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، که ان شاءا... با تلاش همه مسئولین در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، تا خدمات دولت سیزدهم برای مردم شریف این منطقه قابل لمس باشد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار