در مهمترین مسابقه این هفته تیم لبنیات هراز آمل که با ۹ برد و ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار داشت، میزبان پاس گرگان بود که تیم والیبال هراز آمل سه بر صفر برنده میدان شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱ 16 November 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی باشگاه هراز آمل ، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه با هفت دیدار در شهرهای آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان و رشت پیگیری شد.

در چهارمین مسابقه هفته دهم لیگ برتر مردان تیم هورسان رامسر میزبان فولاد سیرجان ایرانیان بود.

هورسانی‌ها به پیروزی سه بر یک برابر میهمان خود و با هفت برد و ۲۱ امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماندند و فولاد سیرجان ایرانیان نیز پنجمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد تا تعداد برد و باخت این تیم برابر عدد پنج شود.

حمید حق‌بین، محمد ابراهیم‌زاده، علیرضا قریب و میثم پارسه به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در مهمترین مسابقه این هفته تیم لبنیات هراز آمل که با ۹ برد و ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار داشت، میزبان پاس گرگان بود.

از سوی دیگر نماینده گرگان با ۶ برد و ۱۶ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت و رقابت نزدیکی با دو تیم هورسان و شهداب برای رتبه دومی جدول دارد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات هزار آمل در این مسابقه سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا تعداد بردهای این تیم دو رقمی شود و به عدد ۱۰ برسد.

پاس گرگان در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به صدرنشین واگذار کرد تا چهارمین شکست خود را تجربه کند.

خلیل یگانه‌مجد و محمدحسین شفقی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که ۸۳ دقیقه طول کشید. محمد عشق‌دوست و قادر صادقی نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار