گفتگوی اختصاصی سرپرست شیلات گیلان
کد خبر: ۱۰۷۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸ 24 October 2022

گفتگوی اختصاصی سرپرست شیلات گیلانگفتگوی اختصاصی سرپرست شیلات گیلان

گفتگوی اختصاصی سرپرست شیلات گیلان باخبرنگارتابناک

سرپرست شیلات گیلان در حاشیه ی رزمایش مشترک دریایی یگان حفاظت   آبزیان و مرزبانی در انزلی اعلام کرد:

کوروش خلیلی: در نیمه ی نخست امسال حدود ۱۵ هزار رشته دام صیادی در آبهای ساحلی خزر در حوزه ی گیلان کشف و جمع آوری شده است.

سرپرست شیلات گیلان امروز در حاشیه ی رزمایش مشترک نیروهای یگان حفاظت دریایی آبزیان و مرزبانی گیلان در بندر انزلی گفت: در نیمه ی نخست امسال ۱۳ هزار و ۷۲۳ رشته دام صیادی ویژه ی ماهیان استخوانی و هزار و ۲۱۱ رشته دام ویژه ی صید ماهیان غضروفی در آبهای ساحلی خزر خبرداد

سرپرست شیلات گیلان امروز در حاشیه ی رزمایش مشترک نیروهای یگان حفاظت  و مرزبانی گیلان در بندر انزلی گفت: در نیمه ی نخست امسال ۱۳ هزار و ۷۲۳ رشته دام صیادی ویژه ی ماهیان استخوانی و هزار و ۲۱۱ رشته دام ویژه ی صید ماهیان غضروفی در آبهای ساحلی خزر در حوزه ی گیلان کشف و جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تابناک، کوروش خلیلی همچنین به تشریح نقش تعاملات سازنده ی یگانهای مرزبانی و یگان حفاظت دریایی آبزیان گیلان در مقابله با صید غیر مجاز پرداخت و تصریح کرد: گشت مشترک دریایی این دو یگان در نیمه ی نخست امسال ۶۰ مورد بوده است و این تعامل همچنان تداوم خواهد داشت.

وی همچنین مجموع گشتهای دریایی و ساحلی انجام شده در آبهای ساحلی دریای خزر در حوزه ی استحفاظی گیلان را ۳ هزار و ۸۰۰ نفر ساعت اعلام کرد و افزود: در همین راستا ۱۰ فروند قایق موتوری توقیف و ۱۵ متخلف دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

مرتضی میرزایی خبرنگارتابناک

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار