دیدار وتقدیر دکتر منوچهرمهدی پور شهردار کومله ، رئیس واعضای شورای کومله رئیس ارشاد لنگرود ازبانوی نویسنده لنگرودی
کد خبر: ۱۰۷۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ 22 October 2022

دیدار وتقدیر دکتر منوچهرمهدی پور شهردار کومله ، رئیس واعضای شورای کومله رئیس ارشاد لنگرود ازبانوی نویسنده لنگرودیدیدار وتقدیر دکتر منوچهرمهدی پور شهردار کومله ، رئیس واعضای شورای کومله رئیس ارشاد لنگرود ازبانوی نویسنده لنگرودیدیدار وتقدیر دکتر منوچهرمهدی پور شهردار کومله ، رئیس واعضای شورای کومله رئیس ارشاد لنگرود ازبانوی نویسنده لنگرودی

دیدار وتقدیر دکتر منوچهرمهدی پور شهردار کومله ، رئیس واعضای شورای کومله رئیس ارشاد لنگرود ازبانوی نویسنده لنگرودی تقدیرکردند.به  گزارش تابناک گیلان

 دکتر منوچهرمهدی پور شهردارکومله  در این دیدار روز قلم را به این مؤلف برجسته شهرستان تبریک گفت و افزود : فرهنگ مؤلفه‌ای ارزشمند در جوامع بشری است که کتاب به عنوان رکن اصلی، نقش مهمی در ترویج این مهم دارد.

وی افزود : هنرمندان، نویسندگان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر سرمایه های ارزشی جامعه هستند که همواره نقش و تاثیرگذاری آنها در اجتماع مؤثر بوده است بگزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک گیلان.

 منوچهرمهدی پور با بیان اینکه با ورود تکنولوژی های جدید بسیاری از مؤلفه ها و ابزار در زندگی بشر کم رنگ شده است، عنوان کرد : قلم و اهمیت آن هم چنان حفظ شده و این نشان از جایگاه آن در جامعه دارد.

وی بیان داشت : همه ما وظیفه داریم ضمن قدردانی از نویسندگان و اهالی قلم و ادب، با دیدارهای حضوری زحمات آنها را ارج نهیم.

دکترمنوچهرمهدی پور بهمراه ریس شورا واعضای شورا ریس ارشاد لنگرود   ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت‌های ارزنده‌ی ادبی خانم مینو شکوهمند ، با اهدا لوح سپاس از این نویسنده شهرستان تقدیر به عمل آورد.

مینو شکوهمند نیز در این دیدار علاوه بر ارائه مطالبی در ارتباط با آثار خود، خاطراتی را از تهیه و تنظیم کتاب‌ها بیان کرد.

بانو مینو شکوهمند ( مدانلو ) متولد 1332 خورشیدی در شهر رشت ، پس از اخذ دیپلم فنی بهیاری ضمن اشتغال به کار و گذراندن طرح به مدت 4 سال ، موفق به اخذ دیپلم طبیعی ( علوم تجربی ) از دبیرستان بزرگمهر لاهیجان شد . این بانوی فرهیخته لنگرودی به دلیل آشنایی به زبان انگلیسی و فرانسه و آلمانی ، تحقیق ها و پژوهش های متعددی در زمینه های مختلف علمی داشته و از ایشان آثار متعددی از جمله « عوامل و درمان بیماری های اعصاب با گلها و گیاهان » و « روانشناسی ما ، بیماریها و درمان آنها » به چاپ رسیده و « دایره المعارف گیاهشناسی » در دست چاپ است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار