به میمنت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) پنجشنبه شب جشن ازدواج و پیوند زناشویی ۲۱ زوج جوان با حضور جمعی از خانواده‌ها و مسئولان در بوستان ولایت یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 14 October 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم معنوی که توسط سپاه الغدیر با همکاری برخی از نهادها و مجموعه‌های فرهنگی و مردمی برگزار گردید چندین برنامه شاد و متنوع اجرا شد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان و بدون تشریفات با همکاری مردم و خیران جزو برنامه‌های مهمی است که سالانه توسط سپاه به مناسبت‌های فرخنده پیگیری و اقدام می‌شود.

سردار حسین زارع کمالی در این مراسم با تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: توزیع ۲۵۰ سری کمک جهیزیه شامل اجاق گاز، بخاری، فرش و پتو برای زوج‌های جوان نیازمند در سطح استان از دیگر اقداماتی است که انجام شد.

وی اظهار کرد: همکاری مردم و خیران با همراهی مسئولان برای تهیه جهیزیه مناسب جزو مواردی است که انتطار می‌رود تا پایان امسال با قوت در استان تداوم داشته باشد .

وی بیان کرد: برای گسترش فرهنگ ازدواج که مورد تاکید مقام معظم رهبری است قطعا همکاری بخش‌های مختلف و خیران ضروری است و باید در استان پیگیری شود.

در این مراسم همچنین ۵۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و سویا و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

مشابه این مراسم در برخی از مناطق استان یزد برگزار شد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: ازدواج ، مسئولان ، جشن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار