استاندار یزد، هفته ملی و روز جهانی کودک را فرصت شایسته‌ای برای توجه به ضرورت‌ها، نیازمندیها و ظرفیت‌های بی‌اندازه جامعه کودک و نوجوان میهن عزیز اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ 09 October 2022

به گزارش یکشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در پیامی به همین مناسبت آورده است: بی هیچ تردیدی کودک مهم ترین بستر برای کمک به تعالی و پیشرفت آینده ایران عزیز اسلامی بوده و این جامعه پاک سرشت، آینده سازان مرز و بوم مقدسی خواهند بود که در پرتو تلاش، جانشانی و ایثار نسلهای مختلف حاصل آمده و امروز تعریف گر تصویری درخشان از شکوه و اقتدار است.

نسل کودک و نوجوان، نسلی است آمیخته از لطافتها و ظرافتهایی که از روح کودکانه آنان بر می انگیزد و همین بستر و فطرت مستعد است که می توان از آن در راستای تربیت انسانهایی نیک اندیش، خلاق و متخلق برای پویایی آینده میهن عزیز اسلامی بهره برد.

مسئله کشف استعداد و هم افزایی همه بخشها از خانواده گرفته تا مدرسه و مراکز مهم و موثری چون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در راستای تقویت خلاقیت و ابتکار، آموزش هنرمندانه آموزه های دینی و معنوی و فرهنگ های اصیل بومی و میهنی و ایجاد فضایی سالم، ایمن و مملو از شادی و آرامش، از جمله ضروریت هایی است که دستگاههای فرهنگی و متولی این امر می باید در تحقق آن اهتمام لازم را داشته باشند.

بی تردید آنچه که امروز در بستر پربار ذات و روح کودکانه و ظریف کودکان بکاریم در سالهای آینده برداشت خواهیم کرد و همین اصل کافی است تا همگان خود را در قبال آینده کشور مسئول دانسته و در کمک به پرورش حکیمانه و هنرمندانه جامعه کودکان عزیز این سرزمین اسلامی تمامی همت و تلاش خود را به کار گیرند.

اینجانب با گرامیداشت هفته ملی و روز جهانی کودک، این مناسبت را که با عیاد خجسته ربیع الاول تقارنی میمون یافته به تمامی کودکان عزیز ایران اسلامی به ویژه نونهالان و نوجوانان استان دارالعباده و دارالعلم یزد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و صحت و سلامتی همه این عزیزان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

منبع: ايرنا
برچسب ها: استاندار ، کودک ، جامعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار