کد خبر: ۱۰۶۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ 08 September 2022

استاندار گیلان: مدیران و مسئولان در وعده‌های خود به مردم دقت کنند تا براساس اعتبارات موجود به مردم وعده دهند.

به گزارش تابناک  گیلان؛ استاندار گیلان در نشست شورای برنامه ریزی استان با تأکید بر مطابقت عملکرد دستگاه‌ها و بودجه اختصاص یافته در طرح‌های استان افزود: وعده‌ها و قول مسئولان به مردم باید براساس اعتبارات باشد و عملکرد‌ها براساس واقعیت‌های اعتباری پیش رود.
دکتر اسدالله عباسی به کم کاری برخی مدیران درخصوص تعهداتشان در خصوص مصوبات سفر رییس جمهور به گیلان اشاره کرد و گفت: مدیران در اجرای طرح‌های عمرانی و تفریغ بودجه در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.
وی تأکید کرد: دستگاه‌ها در جذب حداکثری اعتبارات عزم جدی داشته باشند تا شاهد برگشت بودجه نباشیم.
استاندار همچنین خواستار عمل به تکالیف بودجه‌ای دستگاه‌ها شد و افزود: رعایت نکردن این موضوع سبب ایجاد پرونده در دستگاه قضا می‌شود.
دکتر اسداله عباسی در ادامه به مدیریت رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود اشاره کرد و گفت: فرایند‌های ایجاد تصفیه خانه برای این دو رودخانه انجام گرفته تا بودجه مورد نظر اختصاص یابد.
وی به آتش سوزی تالاب امیرکلایه و انزلی نیز اشاره کرد و گفت: دست افراد سودجو در این خصوص قطع خواهد شد.
استاندار گیلان از عملکرد گذشتگان درخصوص احیای تالاب انتقاد کرد و افزود: دولت تلاش می‌کند این ثروت ارزشمند از نابودی نجات یابد.
دکتر اسداله عباسی همچنین به سفر زائران اربعین حسینی هم اشاره کرد و گفت: لازم است کنترل و نظارت کافی برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه در ایاب و ذهاب زائران صورت گیرد.
در این نشست آقایان جبار کوچکی نژاد و محمدرضا احمدی نمایندگان رشت، رسول فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل، خلیل بهروزی فر نماینده فومن و شفت و غلامرضا مرحبا آستارا در مجلس شورای اسلامی هم بر عملکرد بهتر دستکاه‌های اجرایی در حوزه اشتغال تأکید کردند و خواستار شتاب بیشتر در ساماندهی رودخانه‌ها به ویژه رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود و سایت زباله سراوان و همچنین حفاظت جدی از محیط زیست گیلان شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار