کد خبر: ۱۰۶۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ 06 September 2022

 

رئیس شورای شهر رشت گفت : با ترویج ورزش همگانی در محلات رشت ، نشاط و شادابی بیشتری در جامعه بسط و گسترش پیدا می کند.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا در دیدار با رئیس هیئت ورزش های همگانی گیلان  در ساختمان شهرداری رشت با حضور تعدادی از اعضای شورا و سرپرست شهرداری ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در حیطه ورزش های همگانی اظهار کرد: شهرداری در تنها رشته ورزشی که مجاز به هزینه است ورزش همگانی است .

 

 وی با بیان اینکه ورزش های همگانی برای بیشتر شهروندان جذابیت دارد افزود: پیشنهادات خوبی توسط رئیس هیئت ورزش های همگانی به شورا و شهرداری رشت اعلام شده بود اما به واسطه ناهماهنگی های فراوانی که در گذشته در شهرداری رشت وجود داشت ،متاسفانه در این باره ترتیب اثر داده نشد و البته طی یکی دو ماه اخیر این ناهماهنگی ها تا حد زیادی برطرف شده، امیدواریم اقدامات خوبی در زمینه گسترش ورزش همگانی انجام شود و شورا و شهرداری رشت از این مهم استقبال و حمایت می کند.

 

کارگرنیا با تاکید به اینکه ترویج ورزش در محلات می تواند موجب نشاط و شادمانی شود بیان کرد : اینکه فقط در محلات به ورزش خاصی توجه شود ، یقینا مورد پسند عامه نیست و با ترویج ورزش های همگانی در سطح محلات در کنار استعداد یابی ، شور و نشاط بیشتری در محلات رشت بسط و گسترش پیدا می کند.

 

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به اینکه شورا وشهرداری رست حامی ورزش و ورزشکاران است افزود: باید برای توسعه ورزش تلاش کنیم و یقینا ترویج ورزش از بروز بسیاری از ناهنجاریها در جامعه جلوگیری می کند..

##به تمامی رشته های ورزشی توجه شود

 

سرپرست شهرداری رشت نیز در این نشست با اشاره به اینکه مجموعه شورا و شهرداری رشت معتقد است باید به تمامی رشته های ورزشی توجه شود اظها کرد: برای همگان امکان اینکه در باشگاه های ورزشی ثبت نام کنند وجود ندارد و یقینا با ترویج ورزش همگانی می توانیم این مقوله را به نتایج خوبی برسانیم .

 

سید مجتبی خدمت بین دانا با بیان اینکه معتقدیم ورزش همگانی موجب نشاط جامعه می شود افزود: برای بهبود این وضعیت نیز شورا و شهرداری رشت همراه هستند.

در این دیدار با اهدای لوح تقدیر از سوی رئیس هیئت ورزش های همگانی گیلان از همراهی و تلاش های محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت و سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در راستای تعامل و همراهی با این هیئت ورزشی با هدف توسعه ورزش همگانی در رشت قدر دانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار