کد خبر: ۱۰۶۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷ 12 August 2022

 

سرهنگ قنبری از آغاز آغاز توزیع یک‌هزار و ۷۰۰ بسته غذایی و ۱۵ هزار پرس غذای گرم همزمان با تاسوعای حسینی در بین نیازمندان شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری  تابناک از  آستارا،سرهنگ پاسدار«بهزاد قنبری» در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: همزمان با روز تاسوعای حسینی یک‌هزار و ۷۰۰ بسته غذایی و ۱۵ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان مناطق مختلف آستارا توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا ارزش ریالی بسته های توزیع شده در بین نیازمندان را ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی تصریح کرد: این تعداد بسته غذایی و غذای گرم به همت سپاه ناحیه، بسیجیان، گروه‌های جهادی و خیرین تهیه شده بود.

 

سرهنگ قنبری گفت : همچنین ۱۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۱۰ میلیارد ریال  بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا  مهم‌ترین هدف اجرای این رزمایش را ترویج فرهنگ احسان و اطعام خانوارهای نیازمند در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، مواسات و همدلی دانست و تصریح‌کرد:  اقلام غذایی که در بین نیازمندان توزیع می‌شود شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، مرغ و ... است، گفت: برنامه‌ریزی شده که در مناسبت‌های دیگر ماه محرم و صفر، غذای گرم در بین افراد نیازمند توزیع شود.

سرهنگ قنبری با بیان‌اینکه در ایام ماه محرم موکب و ایستگاه‌های صلواتی به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در مناطق مختلف این شهرستان برپا شده است،خاطرنشان‌کرد: در ایام ماه محرم و سایر مناسبت‌های این ماه و ماه صفر، بسیجیان با توزیع چای و شربت از عزاداران پذیرایی کرده و می‌کنند و تاکنون سپاه ناحیه برای راه‌اندازی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی ۲ میلیارد ریال هزینه کرده است.

خبرنگار خبرگزاری تابناک علی اکبرپور از آستارا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار