دستگیری 28 مرد و 5 زن در عملیات پلیسی
عضای این شرکت که 28 مرد و 5 زن بودند، در حین برگزاری یک نشست درون تشکیلاتی در ساختمانی مخفی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ 26 January 2015
به گزارش تابناک – البرز: رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز از انجام عملیات پلیسی – اطلاعاتی غافلگیرانه و متلاشی شدن یک شرکت هرمی در مرکز این استان خبر داد.
سرهنگ محمد علی صفایی جزییات این طرح را فاش نکرد، اما گفته است، اعضای این شرکت که 28 مرد و 5 زن بودند، در حین برگزاری یک نشست درون تشکیلاتی در ساختمانی مخفی دستگیر شدند.
هفته قبل نیز خبر دستگیری یک سایت شرط‌بندی فوتبال در کرج از سوی نیروی انتظامی استان البرز منتشر شده بود.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز درباره چگونگی شناسایی شرکت هرمی و متلاشی شدن فعالیت غیر قانونی این شرکت، گفت:  در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی و عضوگیری در این زمینه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت. 
صفایی اضافه کرد: ماموران پس از بررسی موضوع دریافتند که گروهی از افراد پس از شناسایی یکدیگر در نقاط مختلف کشور با راه‌اندازی یک شرکت هرمی در داخل ساختمانی در مرکز شهر کرج، اقدام به فعالیت‌های هرمی و عضوگیری می‌کنند.
وی بیان داشت: پس از احراز صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی دو تیم مجرب از ماموران اطلاعاتی پلیس پس از محاصره ساختمان مذکور 33 نفر شامل 28 مرد و پنج زن حین برگزاری نشست برنامه‌ریزی دستگیر کردند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: برخی افراد سودجو و فرصت طلب با سوءاستفاده از تلفن همراه و شیوه‌های تبلیغی خاص اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کنند که باید مراقب رفتار این افراد بود.
هنوز مشخصات دستگیرشدگان و اینکه چه میزان از مردم کلاهبرداری کرده‌اند، فاش نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار