کد خبر: ۱۰۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴ 05 October 2015
عضو شورای اسلامی شهر رشت درباره واگذاری تیم داماش به شهرداری این شهر، گفت: در شرایطی که شهرداری رشت توان پرداخت حقوق پرسنل خود را ندارد چگونه می‌خواهد تیم‌داری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود باقری‌خطیبانی امشب در صحن علنی شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: هنوز ماموران شهرداری می‌خواهند با زور و تهدید از شهروندان جرایم ساختمانی را دریافت کنند که این موضوع واقعاً تأسف برانگیز است و باید جلوی چنین اقدام‌هایی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مطالبات پرسنل را پرداخت کند، تصریح کرد: با گذشت 12 روز از ماه مهر تنها پرسنل سازمان آتش‌نشانی حقوق دریافت کرده‌اند و وضعیت درآمدی شهرداری رشت به گونه‌ای است که توان پرداخت حقوق پرسنل خود را ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: بنده بارها اعلام کردم شهردار رشت به جای پرداختن به موضوعاتی که تعهدآور است به فکر برطرف شدن مشکلات درآمدی خود باشد.

وی با بیان اینکه شهردار رشت نباید برای پرداخت مطالبات پیمانکاران حقوق پرسنل را به تعویق بیندازد، خاطرنشان کرد: چهارمین چک خرید قیر شهرداری رشت برگشت خورده است.

باقری‌خطیبانی اضافه کرد: شهرداری بابت این اتفاق باید جرایم هنگفتی به طرف قرارداد پرداخت کند که این موضوع در بحران مالی شهرداری رشت بسیار ناراحت‌کننده است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی مالی شهرداری رشت نباید اقدام‌های تعهد‌آور در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: وقتی در این بحران مالی قرار داریم و حتی قادر به خرید قیر نیستیم چرا باید اقدام به تعویض سنگفرش‌های خیابان کنیم.

عضو شورای شهر رشت درباره موضوع خرید تیم فوتبال داماش توسط شهرداری رشت گفت: بنده مخالف این کار نیستم اما اعتقاد دارم وقتی شهرداری رشت قدرت پرداخت حقوق پرسنل خود را ندارد چگونه می‌خواهد تیم‌داری کند.

باقری‌خطیبانی با اشاره به عدم تحقق بودجه شهرداری رشت یادآور شد: تاکنون 57 درصد بودجه شهرداری رشت محقق نشده و با شرایط فعلی باید شاهد افزایش مشکلات مالی شهرداری رشت باشیم.

به گزارش فارس؛ قبل از آغاز جلسه علنی شورای شهر رشت انتخابات روسای کمیسیون‌های شورای رشت در یک اتاق در بسته انجام شد که برگزاری انتخابات در کمیسیون‌های حمل و نقل و فرهنگی مورد انتقاد یکی از اعضای شورا قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار