با تحریم روسیه از مسابقات کشتی جهان ، پوتین ایران و آمریکا شانس قهرمانی در جام جهانی را دارند. در حساس آرین کشتی مستقیم حسن یزدانی مقابل تیلور آمریکایی قرار میگیرد.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ 20 July 2022

به گزارش تابناک مازندران از فارس؛ براین اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد با مسابقات تونس به مسیر انتهایی خود رسید و ۱۰ نفر اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ بلگراد مشخص شدند. با چرخه طراحی شده خیلی‌ها پا به میدان رقابت گذاشتند و در این مسیر برخی از کشتی‌گیران سابق با تغییر وزن دوباره دوبنده ملی را برتن کردند تا آماده سرشاخ با غول‌های جهانی شوند که از مدت‌ها پیش خود را آماده رقابت کرده‌اند. با غیبت روسیه به دلیل مشکلات سیاسی در مسابقات جهانی، حالا این فرصت برای کشتی‌گیران کشورمان و همین طور رقیبان آمریکایی فراهم شده تا در برخی از اوزان خودی نشان دهند.

در این بین رقابت برخی از کشتی‌گیران ایران و آمریکا همیشه از جذابیت خاصی برخوردار بوده به طوری که سایت اتحادیه جهانی و حتی سایت‌های آمریکایی روی آن مانور ویژه‌ای می‌دهند که می‌توان به رقابت حسن یزدانی و دیوید تیلور، رقابت کامران قاسم‌پور و جیدن کاکس و رقابت جردن باروز، کایل اسنایدر و توماس گیلمان با حریفان ایرانی اشاره کرد. مسابقاتی که علاوه بر جذب مخاطبان خاص، گاهی با برد کشتی‌گیران کشورمان همراه بوده و گاهی با برد حریفان آمریکایی، اما در یک وزن یعنی وزنی که جردن باروز در آن رقابت داشته هیچ وقت برتری با کشتی‌گیران ایرانی نبوده است 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار