شاید اگر مدیر بهزیستی لنده به مانند برخی مدیران پخش شربت های مناسبتی را رسانه ای میکرد و یا برای فوت و تولد بستگان فلان چهره ی سیاسی متن های تسلیت و تبریک میفرستاد و در بوق کرنا میزد اکنون به محبوب ترین چهره ی استان تبدیل می شد .
کد خبر: ۱۰۵۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱ 19 July 2022

یادداشت-آنچه میخوانید نه تعریف، نه تمجید و نه خودشیرینی است برای گرفتن امتیازی و خدا روشکر در زمانی مجبور به گفتن این وقایع هستم که مدیر مربوطه ظاهرن عزل شده است.

در روزهای اخیر خبر عزل مدیر بهزیستی در خروجی یک سایت محلی از استان منتشر گردید که حقیقتا از شنیدن آن ناراحت شدم.
ناراحت نه برای شخص جناب آقای زکی نژاد بلکه برای جامعه ی هدف بهزیستی چراکه مدیریت و عناوین شغلی موقتی است و قطع به یقین هیچ مدیری مادام العمر تا کنون نداشتیم که اگر مدیریت اینچنین بود به ایشان نمیرسید.

من آنچه می نویسم نه شنیدیم و نه نقل قول است از جانب دیگران و بلکه در مراجعاتی که به اداره بهزیستی داشتم به بزرگ منشی و مردی و مردانگی، دلسوزی و تعهد به جامعه ی هدف یک مدیر پی بردم .

ماه گذشته بود یک بیمار زمینگیر با من تماس گرفت و از من خواست تا به منزل ایشان بروم و وضعیت شان را ببینم .

خانه ای که در گرمای ۴۰ درجه ی این روزها و بلکه بالاتر تابستان امسال فاقد هرگونه وسایل سرد کننده بود.

گرما آنچنان بر تن بیمار این همشهری تابیده بود که او زخم بستر گرفته بود و برای رضای خدا مجبور شدیم تا در فضای مجازی دنبال کولر آبی برای این خانواده باشیم.

به دنبال رو زنی از خیرین همان دقایق نخست به مدیر بهزیستی نیز پیام داده بودیم که ایشان ضمن تشکر از دغدغه ی مردم در راستای رفع مشکلی از مشکلات یک انسان نیازمند وقتی اداره اش فاقد وسایل اهدایی خیرین و تخصیصی سازمانش بود بزرگی کرد و گفت بیاید خانه ما در شهر سوق و کولر خودم را ببرید برای این خانواده..؟ این اولین جرم آقای زکی نژاد در لنده بود..!

کودک خردسال به نام آ-ق بیماری مادر زادی......دارد .

سه سال پیش من نویسنده به اداره بهزیستی مراجعه کردم تا در راستای کمک به خانواده ایشان، بلکه او مستمری بگیر بهزیستی شود که اما با اینکه در پیگیری های همزمان با بنیاد علوی و ارجای ایشان به بهزیستی لنده، هرگز قبول نکردند که یک کودک که حق طبیعی و قانونی او بود مستمری بگیر شود و بنابه هر دلیل حاضر به کمک به این کودک نشدند با اولین مراجعه در یک ماه پیش به بهزیستی، جناب آقای زکی نژاد همین مدیر بده ی این روزها خودش پیگیر پرونده ی این کودک شد تا این دومین جرم آقای زکی نژاد در لنده باشد.

زکی نژاد یک جرم دیگر نیز دارد و آن تلاش برای ساخت مسکن برای خانواده ای است که ۳ معلول دارد.

خانواده ای که اگر بیاد داشته باشید وضعیت آنان در فضای رسانه نیز منتشر شد، اگر چه شاید تعصب کورکورانه ما در دفاع از همدیگر، بنابه قرابت های نسبی و سببی که با برخی از مدیران داریم و اجازه زدن حرف حق را از ما میگیرد ولی خوب است بدانید یک خانواده سه معلولی سالها پیش میبایست خانه دار می شدند اگر مجموعه ی بهزیستی میخواستند حتی می توانستند از این همه زمین اداری صد متری هم به خانواده ای بدهند تا یک مادر معلول و دو بچه ی بدتر از خودش صاحب سرپناه می شدند.

پیگیر وضعیت این خانواده نیز پیش ایشان شدیم و اینکه هر انسانی تعجب میکند که مگر امکان دارد خانواده ای ۳ معلول داشته باشد و بهزیستی اقدام به ساخت مسکن برای ایشان نکرده باشد در اولین مراجعه، مدیر بده ی این روزها باز استقبال گرم از این پیگیری کرد و خود مسئول پیگیری مستقیم این خانواده شد تا سومین جرم ایشان در لنده رقم بخورد.

به هر حال امروز یا فردا آقای زکی نژاد قصه ی این روزهای ما باید از این شهر برود و اگر چه برای هر انسان این مهم است که خدا از اعمال نیک او باخبر است ولذا من شک ندارم یک انسان به معنای واقعی را از دست خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
برازنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
بعنوان کسی که جهت پیگیری سه نفر بیمارنیازمندچندین باربه اقای زکی نژاد مراجعه کردم ،بهترین رفتار واخلاق وراهنمایی را ازایشان شاهدبودم .انسان بسیاردلسوز وقانونمندی بودند و اصلا به سفارشات و پارتی بازی اعتنایی نداشت ..سزاوارتقدیروتشکراست ..
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
امروزه مسئولین به فک نیروی توانمند نیستن ،فقط میخوان کار انجام نشه،دیدن این کارش خیلی درسته گفتن این راست کار ما نیست
اندکی تفکر
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
سلام
پاک ترین مدیری ک بهزیستی لنده داشته است جناب زکی نژاد بوده است چون از بدو تولد تحت حمایت این سازمان بودم تا الان مدیری که اینجوری شیفته ی خدمت باشه ندیدم و ضمنا ایشان خود از بدنه ی سازمان و معلولین هستن .... با پوزش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
این قانون مملکت به ظاهر اسلامی هست که هر مسئولی به فکر مردم باشه سریع کله پا بشه
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
اینجانب مددجوی بهزیستی در سال 95پروانه ساخت تحویل بهزیستی دادن و قرار بر پرداخت هزینه مسکنم شد اما هرچقدر پیکیر شدم از لنده تا استان و تلفنی تا تهران اما هیچ جوابی به من ندادند خدا رو شاهد میگیرم اقای زکی نژاد خارج از تایم اداره شخصا تمام پرونده های مسکن من رو تکمیل کردند و یا ماشین شخصی به استان بردن و کمتر از یک ماه هزینه مسکن من رو زتده کردند
چه باشند و چه نباشند ما مددجویان بهزیستی دعاگویشان هستیم تا پایان عمر
قدر خدمتگزاری مثل این بزرگوار و دلسوز معلولین را بدونین
یا حسین
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
خداییش تواین مدت که ایشون رئیس بهزیستی بودن ما جز خدمت چیزی ندیدیم .واقعا نمونه یک مدیر کار درست بودن ،حیفه که از دستش بدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
لنده ای ها هیچ غریبه ای را تحمل نمیکنند، حتی اون غریبه ای که صادقانه بهشون خدمت کند. ضرب المثل زیراب زنی هستند این خلایق عجیب و غریب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
واقعاانسانی شایسته وکاربلدومومن هستندآقای زکی نژاد ،،ولی افرادی هستندکه نمیخوان افرادخداشناس توادارات باشند،دنبال افرادی هستندکه رشوه واختلاس قبول کنند
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
وقتی از هیچی خبر ندارین چرا باید الکی از این اقا حمایت بشه
ایشون سیاسی ترین و ....... مدیر شهرستان هسن
از سهم مددجویای دیگه میده بقیه
بداخلاق چ بددهن
حتی در جواب کمک به ی مددجویی گفتش میخاستی کمتر .... بیاری
شما نمیدونید اونجا چه خبره
پس قضاوت بی جا نکنید طرفداری الکی نکنید
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
اکر راست بکوید بیا جلو مثل یک مرد حرف بزن چرا دروغ می کوید
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
میدونم جرات این نداری نظرات مخالف بزاری
و یک فرد خودشیرین باید باشی والا نظر قبلی انتشار میدادی
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
اقای محمدی زاده تمام شهر و استان میدونه شما با فرماندار مشکل داری والان این خبر و این خود شیرینی را علیه فرماندار زدی و چشمات بر روی حقیقت بستی .
مدیران برای خدمت اومدند تعریف وتمجید نداره که یه مدیر فظیفشه بخواد انجام بده.
و از صحبت های بالا معلومه همه نظر یه نفر هستن با چتد خط .
هر چند این اولین بارتون نیست از این کارا می کنید
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
همه از اتفاقات به وجود امده داخل بهزیستی مطلع هستند و قطع یقین هیچ مدیری بی جهت عزل نمی شود.
مدیران برای خدمت امدند نه برای قدرت همانطور که در بهزیستی لنده بارها تبعیض رخ داده و تغیر میتونست به همه چیز خاتمه دهد
و فک می کنم دوستانی دارن یه طرفه قضاوت می کنند و مخالفان سرسخت فرماندار هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار