مدیر عامل باشگاه فرهنگی، ورزشی سنگ آهن بافق گفت: با توجه به ظرفیت خوب این شهرستان در زمینه ورزش، دهکده توریستی- ورزشی در شهرک آهن‌شهر بافق فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 16 July 2022

مهدی منصوریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال‌های اخیر توسعه زیرساخت‌ها و شرایط اقلیمی مناسب باعث شد در چشم انداز ۱۰ ساله باشگاه، راه اندازی یک دهکده توریستی - ورزشی و برگزاری اردوهای ملی درنظر گرفته شود که از جنبه اقتصادی و توسعه ورزشی شهرستان تأثیر بسزایی دارد.

وی اظهار داشـت: این دهکده علاوه بر فعالیت در زمینه ورزشی، محل تفریحی و اقامتی مناسبی برای گردشگران داخلی و خارجی نیز خواهد بود و یکی از مناسب ترین مکان ها برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان است.

وی خاطرنشان کرد: در این مجموعه هشت کارگروه فرهنگی تشکیل شده است که یکی از این کارگروه‌ها در زمینه بزرگداشت و مناسبت‌های ملی و مذهبی فعالیت دارد.

به گفته مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق، در موضوع غدیرخم، قرار است جشنواره بزرگی به همین مناسبت، ۲۶ تیرماه جاری در مچموعه تفریحی آهنشهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

تلماسه های صادق آباد، قلعه تاریخی باقر آباد، چنارکهنسال باجگان، معماری و ساخت خانه های پلکانی( ماسوله یزد) صحن و سرای امام زاده عبدالله (ع) و مسجد جامع ، از مناطق نمونه گردشگری شهرستان بافق محسوب می شود که برای سرمایه گزاران بخش خصوصی امتیاز ویژه است.

مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: دهکده ، توریستی ، بافق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار