رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد: نمایشگاه‌های فصلی و مقطعی برای ارائه محصولات خانگی کافی نیست.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰ 08 July 2022

 فاطمه زارع گفت: یکی از مشکلات خانواده‌هایی که به تولید محصولی در خانه می‌پردازند، بحث ارائه تولیدات خانگی خود به همگان است. هرچند اکنون نمایشگاه‌های فصلی به صورت مقطعی ایجاد شده، اما ایجاد بازارچه‌های خدمت، برای ارائه و فروش تولیدات خانگی ضروری و در دستور کار قرار گرفته است


وی افزود: تعدادی از بانوان استان خودسرپرست هستند و برخی دیگر از خانواده‌ها نیز سرپرست ندارند، بنابراین لازم است علاوه بر بسته‌های معیشتی، این افراد را به سوی توانمندی سوق داد و برای تحقق این موضوع، حمایت معنوی و سازوکاری برای تسهیلات و وام لازم است.


زارع در رابطه با سیاست‌های کمیسیون خانواده اظهار داشت: کمیسیون خانواده به سیاست‌های کلی خانواده می‌پردازد که از جمله این سیاست‌ها ایجاد ساز و کار در رابطه با موضوع جمعیت و حمایت از خانواده‌ها است.


عضو شورای شهر یزد ادامه داد: در جلساتی که ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز‌های دوشنبه تشکیل می‌شود، شهروندان صاحب نظر و علاقه‌مند در رابطه با مسائل خانواده می‌توانند حضور داشته باشند.


وی تصریح کرد: در جلسه آینده کمیسیون خانواده، از تعدادی کارگاه‌های تولیدی فعال در بحث توانمندسازی بانوان و محرومیت زدایی بازدید می‌شود.

برچسب ها: بانوان ، تسهیلات ، کمیسیون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار