صلابت و اقتدار شهدا خاری بر چشم منافقان/دیدار با خانواده استاندار شهید گیلانی
کد خبر: ۱۰۵۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ 06 July 2022

نظام انقلاب اسلامی مرهون صلابت، اقتدار و خدمت صادقانه شهیدان انصاری و نورانی است.

به گزارش تابناک گیلان ، استاندار در دیدار خانواده شهید علی انصاری استاندار اسبق گیلان که در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان برگزار شد گفت: شهیدان انصاری و نورانی با مدیریت انقلابی و خدمت صادقانه و بی منت به مردم همواره الگویی ارزشمند برای جامعه هستند.
دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه صلابت و اقتدار شهدا همواره خاری بر چشم کوردلان و منافقان است، افزود: استقلال و سربلندی و عزت و اقتدار کشور مرهون ایثار، فداکاری و خودگذشتگی شهداست که با حضور خالصانه و عاشقانه شان برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف انقلاب از جان خود گذشتند.
فرمانده سپاه قدس گیلان هم با بیان اینکه شهیدان بالاترین الگو در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها، شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده و جوانان باید این شهدای گران‌قدر را الگوی خود برای اداره زندگی قرار دهند.
سردار محمد عبدالله پور شهیدان انصاری و نورانی را جزو شهدای برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست، افزود: این دو شهید دارای شخصیت برجسته در حوزه‌های مختلف زندگی شخصی و مدیریتی بوده و درب اتاقشان شبانه‌روزی به روی مردم و نیازمندان باز بود تا مشکلات مردم در اولویتشان باشد.
وی با تاکید بر لزوم توجه به پرورش مدیران انقلابی در طراز شهیدان انصاری و نورانی گفت: بی‌شک شهیدان انصاری و نورانی به مانند شهید بهشتی، باهنر و رجایی تشنه خدمت به مردم بوده و تقوا و پرهیزکاری در کنار خدمت صادقانه از جمله مهم‌ترین ویژگی آنان بوده است به طوری مردم گیلان با شهادت این دو بزرگوار داغی عظیم در دل خود حس کردند.
فرمانده سپاه قدس گیلان وجود هشت هزار شهید در گیلان را از یکی افتخارات این استان دانست و افزود: این دو شهید افتخار نظام اسلامی به‌ویژه مردم گیلان محسوب شده و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی، احیای ارزش‌ها است.
سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه باید هرساله تلاش شود تا مراسم یادبود شهیدان انصاری و نورانی به بهترین نحو در استان گیلان برگزار شود، گفت: ستاد بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی هرساله مراسم یادبود این دو شهید را در استان به شکل بسیار باشکوهی برگزار کردند.
حمیده دانش کاظمی همسر شهید علی انصاری استاندار اسبق گیلان نیز در این دیدار با بیان خاطراتی از این شهید گفت: شهید انصاری همواره خود را خدمت گذار مردم می‌دانست و خدمت به مردم و جهاد در راه خدا همواره یکی از اولویت‌های اصلی بود و در این راه جان خود را هم فدا کرد.
شهیدان انصاری و نورانی تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی، صبح ۱۵ تیر سال ۱۳۶۰ در خیابان لاکانی رشت توسط منافقان به شهادت رسیدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار