فرماندار رضوانشهر اردوی معنوی راهیان نور تجدید میثاق با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۱۰۵۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱ 03 July 2022

 

✍به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از رضوانشهر

 

مهندس سید نادر صفوی میرمحله فرماندار شهرستان رضوانشهر در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور این شهرستان با بیان اینکه اردوی معنوی راهیان نور تجدید میثاق با آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقام والای شهادت و ایثارگری است.

امروز ترویج روحیه ایثارگری،جهاد و خدمت به دیگران به‌عنوان یک ضرورت شناخته می‌شود و اردوهای راهیان نور و یادواره‌های شهدا از مهم‌ترین برنامه‌ها برای انتقال ارزش‌های جهاد و ایثار و شهادت به نسل جوان است

 

وی به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: کار بزرگ شهدا در هشت سال دفاع مقدس را باید تبیین کرد و نکته‌ی اصلی و کلیدی در اردوهای راهیان نور، ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است؛ باید حماسه‌ی شگفت‌آور دفاع مقدس برای نسل جوان کنونی و نسلهای آینده شناسانده شود.

 

فرماندار رضوانشهر گفت:برگزاری اردوهای راهیان نور بعنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تاثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل های آینده دارد و مهمترین راه در تحقق جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

مهندس صفوی تاکید کرد:  همه دستگاه ها باید با حمایت و پشتیبانی در جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی از جمله اردوی راهیان نور اهتمام ویژه داشته باشند.

همچنین سرهنگ غریبی جانشین فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در ادامه ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت های خصوص شهرستان در اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی، گزارشی از اعزام کاروان رهیان نور ارائه نمودند.

 

 #حسینرضوانیچماچار

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار