مهمترین مشکلات پیش روی توسعه گیلان در نشستی با حضور مسوولان استان بررسی شد
کد خبر: ۱۰۵۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴ 03 July 2022

به گزارش تابناک گیلان ، نماینده، ولی فقیه در گیلان در نشستی مشترک با استاندار، رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس کل دادگستری و برخی از اعضای شورای تامین گیلان گفت: هم افزایی و انسجام مدیران و نمایندگان سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه در استان، برای حل مشکلات مختلف ضروری است.
آیت الله فلاحتی، پاسخگو بودن مدیران در قبال مطالبات مردم را، یکی دیگر از ضروریات رسیدن به موفقیت در حل مشکلات برشمرد و افزود: با انعکاس نتیجه جلسات، مردم هم باید از تلاش مدیران مطلع شوند.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از مسئولان و دولتمردان با توجه به اقدام جسورانه و شجاعانه دولت در حذف ارز ترجیحی، گفت: در مسیر تلاش همه جانبه مسئولان برای حل مشکلات جامعه، هرکس مردم را ناامید کند در مسیر دشمن گام برداشته است.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر نتایج مثبت برگزاری چنین نشست‌هایی، به ویژه برای افزایش انسجام و همدلی مسئولان استان، خاطرنشان کرد: در این جلسات باید مشکلات موضوعی و تخصصی و همچنین موضوعات و مشکلات کلان استان مطرح شود تا برای حل این مشکلات بهتر و جامع‌تر برنامه ریزی کرد.
استاندار هم در این نشست ایجاد همدلی، وفاق و وحدت را مهمترین نتیجه و بازخورد این جلسات برای حل مشکلات عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی ضمن امیدآفرینی، دلگرمی و آرامش جامعه را هم به دنبال خواهد داشت.
دکتر اسدالله عباسی با اشاره به اتفاقات مثبت و گام‌هایی که برای حل مشکلات مختلف استان در مسیر توسعه برداشته شده است، افزودطرح‌های بزرگ ملی و استانی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، زیست محیطی، عمران و راه سازی و گردشگری درحال انجام است و برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی در این حوزه‌ها نیز بستر‌های لازم فراهم و آماده شده است.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: با تداوم نشست‌ها و حضور مدیران ارشد استان در حوزه‌های مختلف، اعضای شورای تامین و نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، می‌توان به پاسخ‌ها و راه حل‌های مشترک دست یافت.
سیدکاظم دلخوش، همراهی نماینده، ولی فقیه در گیلان و هم افزایی و وحدت رویه مدیران سه قوه در استان را مثبت و روشنی بخش خواند و افزود: می‌توان از ظرفیت اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات کلان استان با همفکری و هم افزایی با مدیران کشوری و وزرا نیز به خوبی بهره برد.
رئیس کل دادگستری گیلان نیز بر افزایش همبستگی و هم افزایی مدیران استان برای برون رفت از مشکلات مختلف تاکید کرد و گفتدر شرایط سخت امروز و با توجه به هجمه‌های گوناگون دشمنان، برای حل مشکلات جامعه و مردم رسیدن به این همدلی و انسجام یک تکلیف است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، وجود نگاه متفاوت حوزه‌های سه گانه از زاویه‌های گوناگون به مسائل و مشکلات جامعه را طبیعی دانست و افزود: باید برای رسیدن به نگاه مشترک در مسیر حل مشکلات گام برداشت و از نگاه‌های شخصی، فردی و قومی پرهیز کرد.
در این نشست همچنین هر یک از نمایندگان و مدیران حاضر، درخصوص مسائل و مشکلات مختلف و حل آن‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار