گرامیداشت ۳۵ شهید منطقه اشکور سفلی در روستای طیولای رودسر
کد خبر: ۱۰۵۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶ 24 June 2022

استاندار گیلان: شهدای ایران اسلامی سند افتخار و برگ زرین تاریخ این کشورند.

به گزارش تابناک گیلان ؛ استاندار گیلان در مراسم بیست و هشتمین یادواره ۳۵ شهید والامقام اشکور سفلی و مراسم سنتی علم واچینی که در مسجد باب الحوائج طیولای رودسر برگزار شد با بیان اینکه شهدای ما به عنوان سند افتخار و برگ زرین تاریخ این کشورند گفت: آنان با ایستادگی در برابر دشمن تا بُن دندان مسلح ثابت کردند بهترین راه مقابله با دشمنان ایستادگی و مقاومت است.
دکتر اسدالله عباسی با اشاره به اینکه امروز نیز ملت بزرگ ایران راه شهدا را در پیش گرفته و در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند افزود: مادامیکه یاد و راه و سیره شهدا در جامعه زنده باشد این کشور از گزند دشمنان محفوظ خواهد ماند.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در منطقه اشکورات گفت: منطقه اشکورات با همه قابلیت‌ها و مواهب الهی مشکلاتی هم در برخی حوزه‌ها دارد که تلاش می‌کنیم مشکلات را با اولویت بندی یکی پس از دیگری رفع کنیم.
جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج کشور هم در این مراسم گفت: شهدای ما ستارگان درخشان آسمان این کشورند.
حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی شاهرودی افزود: باید ابعاد زندگی این ستارگان درخشان در جامعه به ویژه در بین نسل جوان به درستی تبیین شود.
استاندار گیلان پس از شرکت در یادواره شهدا از جاده ورودی روستای طیولا که بر اثر رانش تخریب شده و موقت بازسازی شده بود بازدید کرد و از مدیران دستگاه‌های مرتبط خواست بازسازی کامل این راه را انجام دهند.
دکتر اسدالله عباسی همچنین با حضور در مسجد جامع دهستان شوئیل با جمعی از اعضای شورا‌ها و اهالی این دهستان دیدار و گفتگو کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار