این بودجه با رویکرد جدید مبتنی بر بازدیدهای میدانی و جلسات متعدد کمیسیون های تلفیقی با رعایت میزان اعتبار بصورت عادلانه و محله محور تنظیم و تصویب شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸ 04 March 2015
 به گزارش تابناک گیلان، بودجه 410 میلیارد ریالی شهرداری انزلی در چهل و سومین نشست شورای اسلامی این شهر با هفت رای موافق و سه رای مخالف برای سال آتی به تصویب رسید.

از مجموع رقم این بودجه، 221 میلیارد و 447 میلیون ریال سهم پروژه های عمرانی و 188 میلیارد و 552 میلیون ریال اعتبار به هزینه های جاری اختصاص دارد.

رییس شورای شهر انزلی روز چهارشنبه در حاشیه این نشست در مصاحبه با ایرنا در خصوص بارزترین ویژگی بودجه گفت: در بودجه بندی شهرداری، اولویت با اتمام پروژه های نیمه تمام است.

محمدرضا بدیعی فر تصریح کرد : این بودجه با رویکرد جدید مبتنی بر بازدیدهای میدانی و جلسات متعدد کمیسیون های تلفیقی با رعایت میزان اعتبار بصورت عادلانه و محله محور تنظیم و تصویب شد.

وی افزود: بودجه بندی نسبت به قبل هدفمندانه تر و کاملا شفاف است و ملاحظات بودجه مبتنی بر درآمدهای پایدار شهری با لحاظ اصول اقتصاد مقاومتی تدوین و تعیین شده است.

بدیعی فر در خصوص بخشی از جزئیات بودجه مصوب که مورد اختلاف بود، گفت: این مسئله بیشتر به مباحث محدوده بندی فعالیت های عمرانی مربوط می شد که برخی از اعضا معتقد بودند بهتر است در وسعت کمتر اقدام شود.

شهر انزلی در کرانه جنوبی دریای خزر و در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان، 120 هزار نفر جمعیت دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار