یونس رنجکش:
مدیران دستگاه های اجرایی باید از روابط عمومی های خود به عنوان مشاوران ارشد سازمانی استفاده و از ظرفیت های بالقوه این بخش در فرایند خدمات سازمانی بهتر استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳ 04 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، یونس رنجکش روز چهارشنبه در کارگروه مشترک ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندان گیلان اضافه کرد: روابط عمومی ها با برخورداری از ظرفیتی بالا در دستگاه های اجرایی، می توانند در تولید رضایتمندی مردم و ارتقای سطح رضایتمندی ارباب رجوع نقش مهمی ایفا کنند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی باید از روابط عمومی های خود به عنوان مشاوران ارشد سازمانی استفاده و از ظرفیت های بالقوه این بخش در فرایند خدمات سازمانی بهتر استفاده کنند.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در رعایت حقوق شهروندی، جلب رضایت و افزایش سطح رضایتمندی مراجعین به دستگاه های اجرایی و ارائه خدمات مطلوب به آنان است که روابط عمومی ها با ارائه راهکارهای مناسب و خلاقیت و نوآوری در این زمینه می توانند بسترساز این رضایتمندی شوند.

رنجکش در این کارگروه که مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان گیلان حضور داشتند، از آنان خواست با ارائه برنامه های اجرایی در زمینه آموزش کارکنان دستگاه های اجرایی خود، آنها را با فرایند خدمات مطلوب به جامعه هدف بیشتر آشنا کنند.

به گفته دبیر کارگروه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گیلان؛ بخشی از نارضایتی های تولید شده در دستگاه های اجرایی به عدم آشنایی کارکنان به شرح وظایف و تکلیف های سازمانی آنان برمی گردد که در این زمینه روابط عمومی ها می توانند با ارائه برنامه های آموزشی و مشاوره به مدیران ارشد سازمان زمینه های نارضایتی را کاهش دهند.

وی اضافه کرد: تولید رضایتمندی در مردم و ارائه خدمات مطلوب از وظایف دستگاه های اجرایی است و دولت تدبیر و امید هم در این زمینه تاکیدی جدی دارد و استانداری گیلان هم می کوشد با برنامه ریزی در راستای اهداف نظام و برنامه های دولت گام بردارد.

وی تأکید کرد: رعایت بخشی از حقوق شهروندی مربوط به دستگاه های حاکمیتی و بخشی از وظایف هم بر عهده مردم است که باید تلاش کنیم در یک رویه تعاملی و آموزشی، موجب ارتقای رعایت این حقوق شویم.

رنجکش از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا با دادن اختیارات کافی به روابط عمومی ها ، از ظرفیت های آنان در ارتقای شاخص های سازمانی که مهمترین آن رضایتمندی ارباب رجوع است، استفاده کنند.

وی همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها خواست تا بمنظور اجرایی شدن برنامه های محوری در سال 94، بسته های پیشنهادی خود را تا قبل از پایان سال به اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ارائه دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار